Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

5 gange pengene igen indenfor en uge

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm hvorfor fortæller du ikke lidt mere om dig. Måske er det en bedre ide du opgiver et telefonnr istedfor en mail adresse ??

Men det er da PÆNT at dig du vil have vi skal tjene 5 gange så....Smile

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 01:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være han fik kolde fødder i varmen i Spanien... eller måske Nigeria..

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 01:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Grinner stadig lidt over eat n "Ananym" mand vil have os til investere 100000 euro i et projekt, som ingen kender....:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ved godt af det er forkert af poste andre aminos mails

men har lige modtage en mail fra ham

og jeg vil sige jeg ved sku ikke helt hvad jeg skal tro ... jo da på mig selv  ALTID

NB jeg har slette mails jeg fik af ham fordi jeg lige får det dårlig over af poste andres mails

well men der står af næste gang han er i spain vil kan kontakte mig i forhold til af lave hans website.

da han smider penge ud til nystarte firmaer .

så jeg må nok forholde mig andre ledes på denne mail . men jeg mener forsat det samme som før

men lad os nu se

weill en kunde er jo en kunde 100% opfront  før jeg starter .

 



Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er du heldig, så kan du tjene 500.000 EuroSkype-BigSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 11. Jan 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 01:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er klar. har 100kilo euro liggende

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nej er sku ligeglad med de penge jeg ville heller lave dem selv og nyde dem ..

well jeg poster den lige . 

""
Hej peter
Just want to tell you that next time i am in Spain i will contact you, as i think that i can use you to setup my homepage etc. when i make the company which will help new starters.
 
Just to tell you that i have not been turned away from helping others in need of capital when i have got my problem solved, which i will, and if we had meet i would have shown you everything like will and high court document of ownership where it was transferred to me and other things, and to be honest i have hold said funds in my hands even before they where stamped, but due to lack of funds at that time i could not arrange the movement of them as it is a lot of cash.
 
But as you say seeing is believing
""

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

efter jeg bliv meget aktivamino er min kunde kræs blive 50 gange større og nok af lave. det er

altid rart. så nej af smide penge i et tomt hul nej tak . så heller give kone visa korte med i byen ...

så ved man i det miste hvad man får . 

Fra Randers
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 02:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy Thomsen:

Hvis ikke dette er svindel, så er du med stor sandsynlighed selv ved at blive udsat for svindel. Det er et meget udbredt trick, at en person lokkes til at "indbetale" X kroner, for at få udbetalt en påstået arv der er væsentligt større end det indbetalte beløb.

Fra din profil:
"... er samlevende med amerikansk kvinde som er halvt amerikaner/nigerianer, min samlever har arvet en anselig sum penge fra sin far."

Jeg antager at det er din kones arv, du forsøger at få udbetalt. Jeg gætter på at en sådan arv slet ikke eksistere.

Sådan som det bliver skrevet kunne det unægteligt godt lyde, og lugte lidt hen i retning af Nigeriabreve.

 

Mvh

Guldhammer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

peter degn:

nej er sku ligeglad med de penge jeg ville heller lave dem selv og nyde dem ..

well jeg poster den lige . 

""
Hej peter
Just want to tell you that next time i am in Spain i will contact you, as i think that i can use you to setup my homepage etc. when i make the company which will help new starters.
 
Just to tell you that i have not been turned away from helping others in need of capital when i have got my problem solved, which i will, and if we had meet i would have shown you everything like will and high court document of ownership where it was transferred to me and other things, and to be honest i have hold said funds in my hands even before they where stamped, but due to lack of funds at that time i could not arrange the movement of them as it is a lot of cash.
 
But as you say seeing is believing
""

 

Tjah, det lugter endnu mere nu da han skriver på engelsk, det er højst sandsynligt fordi hans danske ordforråd er sluppet op.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)