Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside inden tirsdag - kan du det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er i den situation, at jeg har behov for en ny hjemmeside inden tirsdag (09.03) morgen.

Siden skal ikke være vild og voldsom - men mere et "visitkort" med max et par undersider.

Jeg har domænet hos one.com og siden skal kunne lægges på deres server. Ydeligere vil jeg gerne, hvis jeg selv på et senere tidspunkt kan rette i siden, sætte en ekstra side ind osv. (Hedder det system ikke cms? )

Det jeg kan levere er en drejebog til, hvordan min tanke er om at de 2-3 sider skal se ud, hvordan tekst skal stå osv. Selvfølgelig tager jeg gerne imod kreative indslag. Jeg leverer også alt teksten.

Da tiden jo er lidt knap, kan jeg sende dig mine udkast pr. mail og du kan så derfra prøve at arbejde med det.

Som sagt skal det blot være en forside med en kort præsentation, og så højst 2 underliggende sider. Hvis det har nogen betydning, drejer det sig om et rengøringsfirma.

Jeg har selv det logo, som skal bruges. Men du må gerne have lidt billeder/grafik, som det hele kan krydderes med. (Du ved vanddråber osv.)

Er du frisk og hvad vil sådan en 2-3 sider koste?

Du kan evt. skrive en PB

Birger

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej birger,

Jeg har sendt dig en PB.

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger.

Jeg har sendt dig en PB.

Mvh. Jesper - SYSTEMAX.DK

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for de forskellige PB jeg har fået - vil du være med i kapløbet Wink, skal du nok snart gøre opmærksom på dig selv..... Ellers lukker jeg snart tråden.

Birger

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en PM :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)