Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig service fra SKAT?

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
Problemet her ER jo netop at de offentlige indkøber i stor stil gør som du: Påstår at de skam intet ansvar har, for de har. Men det HAR de altså.

deMib - havde ikke set det komme at jeg skulle opfatte dine holdninger som helt ude i hampen, du opfører dig jo som en agitator, det går måske i dine virksomheder, men det er ikke alle ude i samfundet der har samme indstilling. Du fremfører dine synspunkter ved at fordreje andres og ikke faktuelt holde dig til det skrevne ord.

Jeg har ikke påstået at det offentlige ikke har noget ansvar. Men postulerer at det er COWI´s ansvar at tingene ikke virker. Og det har intet at gøre med hvor godt at indkøberne har sikret sig. Indkøberne kan kun sikre sig omkring bod eller erstatning, seriøst troede jeg du var klogere end som så. Ansvaret for om tingene virker kan ALDRIG blive indkøbernes.

Men kunne være jeg skulle kræve aktindsigt i den sag, så jeg kan få dig til at forstå hvem der har skylden.

I mellemtiden kan du evt lige forklare mig følgende scenarie:

A udbyder opgave 1. B/C/D byder ind på entreprisen og B udvælges blandt de kvalificerede der kunne opfylde betingelserne i udbudet, til at udføre opgaven. B entrerer med E/F/G for at lave opgaven, men det viser sig at B ikke kan få E/F/G til at løse opgaven korrekt. Hvis du mener det er A´s skyld, ja så har jeg meget kraftigt fejlbedømt dig.

Ovenstående er naturligvis under forudsætning af, at udbudsmaterialet er korrekt.

Køb ren argan olie her

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 jeg gider ikke at diskutere min person med dig. Hvis ikke du kan holde dig til sagen, så må du diskutere med nogle andre.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Gennem hele dagen, har hun forsøgt at komme ind og tjekke hendes årsresulatet

Hvorfor det ? Hvad er det der er så vigtigt at det lige skal være i dag at hun skal have resultatet ?

 

Boysen:
Er det ikke sindsygt inkompetent at det år efter år ikke virker på nettop denne dag? Eller er det alt for dyrt at gardere sig ifht. belastningen på denne ene dag?

Basalt set er det fløjtende ligegyldigt om det virker for alle i dag,  i morgen eller om to uger. Slutresultatet ændrer sig ikke. Enten får du penge eller også skal du betale. Om du får det at vide i dag eller om to uger er ligegyldigt.

mvh

Jan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:
Basalt set er det fløjtende ligegyldigt om det virker for alle i dag,  i morgen eller om to uger. Slutresultatet ændrer sig ikke. Enten får du penge eller også skal du betale.

Det er nu ikke helt korrekt. Pointen med at tjekke opgørelsen er jo for nogle, at sikre sig, at der ikke er fejl. Er der det, så er det da rart at finde ud af det så hurtigt som muligt, så man kan få det rettet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Technocowboy:
Basalt set er det fløjtende ligegyldigt om det virker for alle i dag,  i morgen eller om to uger. Slutresultatet ændrer sig ikke. Enten får du penge eller også skal du betale.

Det er nu ikke helt korrekt. Pointen med at tjekke opgørelsen er jo for nogle, at sikre sig, at der ikke er fejl. Er der det, så er det da rart at finde ud af det så hurtigt som muligt, så man kan få det rettet.

 

Ja hvis man skal af med penge, så er der jo kommet renter på fra 1/1-2010 og indtil beløbet er betalt.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Technocowboy:
Basalt set er det fløjtende ligegyldigt om det virker for alle i dag,  i morgen eller om to uger. Slutresultatet ændrer sig ikke. Enten får du penge eller også skal du betale.

Det er nu ikke helt korrekt. Pointen med at tjekke opgørelsen er jo for nogle, at sikre sig, at der ikke er fejl. Er der det, så er det da rart at finde ud af det så hurtigt som muligt, så man kan få det rettet.

Ja - men om rettelsen sker lige på dagen for offentliggørelsen ændrer altså ikke det helt store.

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Mikkel deMib Svendsen:

Technocowboy:
Basalt set er det fløjtende ligegyldigt om det virker for alle i dag,  i morgen eller om to uger. Slutresultatet ændrer sig ikke. Enten får du penge eller også skal du betale.

Det er nu ikke helt korrekt. Pointen med at tjekke opgørelsen er jo for nogle, at sikre sig, at der ikke er fejl. Er der det, så er det da rart at finde ud af det så hurtigt som muligt, så man kan få det rettet.

Ja hvis man skal af med penge, så er der jo kommet renter på fra 1/1-2010 og indtil beløbet er betalt.

Man har jo altså også mulighed for i decemer at lave en indbetaling hvis man mener man har en restskat. Det er for hovedparten af den danske befolkning muligt i december at have en idé om man skal betale eller have penge retur, og så handle derefter.

mvh

Jan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt, men jeg svarede bare på om det var "fløjtende ligegyldigt" og det er det jo ikke helt - kun næsten Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Hej

Nu er mange af dem der er ansat i det offentlige af den gamle skole, eller også af den type som ikke kan klare sig i det private, selvom jeg efterhånden ser at der kommer flere og flere kompetente personer, god udvikling.

/Kenneth

Hvad i alverden er nu det for noget. Der er da en grund til at det private erhvervsliv rekrutterer skattemedarbejdere, socialrådgivere m.v. Jo der sidder da "skrankepaver" som nok ville få vanskeligt ved at få job i det private erhvervsliv men det gælder sådan set også den anden vej.

Skat udtalte selv at man jo heller ikke bygger motorvej af hensyn til juletrafikken og noget rigtigt er der da i det. Jeg havde selv et par kunder som var meget ivrige for at jeg skulle få indberettet deres selvangivelse og de fik beskeden at de roligt kunne regne med at Tast Selv ikke ville være tilgængeligt. Det er bare et spørgsmål om at folk vænner sig til at de måske lige skal vente lidt. 

Når det så er sagt så bliver mere og mere elektronisk og man vil ikke kunne sigt leve med at systemerne går ned i tide og i utider

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)