Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Ny" måde at sælge boliger på - hvad tror du ?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt forslag Jimi - takker Yes

mvh

Jesper

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og angående annoncering.

Så gør projektet helt færdigt og skudsikkert, dernæst så kan du kontakte en ejendomsmæglerkæde og bruge deres marketingskanaler. De får naturligvis procenter.PÅ samme måde som Jan Fog samarbejder med Remee i Oasis Club

Du kan skrive en NDA kontrakt med dem, og evt lave flere andre tilføjelser i kontrakten som beskytter alle parter.

Gå efter toppen med det samme, ellers er der en anden der gør det :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps :

Kontakt Remee eller Oasis Club og hør hvilken plan de har strikket sammen med Jan Fog. De behøver ikke fortælle alt i kontrakten, men bare lige ridse hovedpunkterne op. Prøv at skab et netværk med de drenge, så er du godt på vej. Både Remee og Jan er nogle søde drenge, så det skal nok gå :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Voorhout, Holland
Tilmeldt 19. Jun 07
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem er din målgruppe - hvem er det der har købt på nuværende tidspunkt? Er der nogen fælles træk på dem?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en af de bedste ideer jeg har hørt længe!

Jesper Laugesen:
Udover salg af slik, har jeg salg af (ferie)boliger i Thailand.

Per B. Lauridsen:
Hvis beregningerne ser rigtigt ud på de Thai-lejligheder og sælger ikke bliver for grådig kan der være rigtigt meget salg! Big Smile

Jesper Laugesen:
Jeg forestiller mig at det henvender sig mest til folk som gerne vil være med på boligmarkedet, og føle de har en fast bolig, men ikke har økonomisk mulighed for at lægge f.eks 1 mio dkk.

Mit kendskab til boligmarkedet i Thailand er begrænset til hvad jeg har set I DR's "under hammeren" eller hvad det nu hedder. Der var der nogle rigtig flotte boliger til 170-400.000 kroner - så selvom det bare var et eksempel virker 1mio måske er håb om en rimelig god margin?

Du gør en større del af arbejdet, så der skal selvfølgelig være penge i det. I finder sikkert niveauet helt automatisk.

Per B. Lauridsen:
Problematikken med de shares der blev solgt op gennem 80' og 90' var jo at selve andelen nemt kostede 100-200K og så yderligere kostede den uge man havde købt 3-4000.

Det er jo ikke gratis at have et hus - så selvom man har købt en andel er der stadig nogle der skal betale skatter, strøm, vand, reperationer, rengøring og meget mere. Er der andre end andelshaverne der er oplagte som modtagere af den regning? Så hvis man har købt 4 uger, får man sandsynligvis 4 uger/52 uger = 7,7% af de årlige udgifter.

Dette koncept vil jo også medføre en årlig udgift - alt andet ville være underligt :)

 

Jimi Hove:
Gå efter toppen med det samme, ellers er der en anden der gør det :-)

... tillader mig lige at copy/paste Jimi. Det der er en lektion jeg skulle have lært for flere år siden.

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy: Det er rigtigt du kan få ting ned til 2-400.000,- , men som du også ved, ja så får man hvad man betaler for.

Beliggenhed er meget af prisen både derude som herhjemme.

Man skal give mellem dkk 29.000 og 44.000 for en andel på 1 uge, og som du rigtigt skriver kommer der en årlig fællesudgift på dkk 895 kr pr. uge man har købt. Det dækker så alt fra rengøring, swimmingpool, fællesfaciliteter, 2 ugers årlig renovering , forsikringer osv.

Specielt swimmingpool er en udgift folk undervurderer når de køber bolig selv i udlandet - den er faktisk rimelig dyr at servicere - selv i Thailand.

 

Jeg synes selv det er svært at sige præcis hvem der er kundegruppen, selv om jeg nok godt kan udelukke de mest velhavende Smile

Jeg kender godt Oasis Club , min egen lejlighed i Tyrkiet ligger kun 500-800 meter fra . Det er et ok sted selvom det ikke kommer på højde med mit Wink

mvh

Jesper

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Det er et ok sted selvom det ikke kommer på højde med mit Wink

Cool

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy:

Jimi Hove:
Gå efter toppen med det samme, ellers er der en anden der gør det :-)

... tillader mig lige at copy/paste Jimi. Det der er en lektion jeg skulle have lært for flere år siden.

Hehe du er jo kun en ung knøs :-)

Men ja, det er overraskende nemt at komme i kontakt med toppen af poppen, hvis du har den gode idè. Og de er også overraskende flinke og søde ( de fleste af dem Smile ) , så bare kom i kontakt med dem.

Jeg kan se at du læser Cand Merc. Har i ikke læst om Best Buyer Marketing endnu ? Det den direkte vej til stjernerne, og det er faktisk hurtigere og nemmere end de fleste andre former for marketing

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Genialt!

Jeg hører tit folk der vil have en lejlighed i Spanien, men de har som regel ikke alle pengene, og så har de ikke forstand på udlejning osv.

Det er ret smart. Det må du gerne sende information til mig om, når det går i gang Smile

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)