Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er joomla værd at starte op på?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg programmere i ASP og ASP.NET.  Jeg har læst lidt om dette såkaldte Joomla, og prøvet en demo af det.
Jeg har set nogle fantastiske løsninger som er lavet med dette CMS, Joomla.
Er det noget der er nemt at begynde på, og hvor kompliceret er det hvis man skal levere det som CMS løsninger med Shop til kunder?

JEG HAR LÆST GOOGLE!

på forhånd tak.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Joomla er et super godt CMS som helt sikkert er værd at bruge lidt tid på at sætte sig ind i

Jeg har brugt youtube meget til at lære om de mange features og moduler du kan bruge.

Det er en god ide at installere et ftp program når du går igang med joomla- det giver dig mere frihed.

filezilla er et godt bud herpå

 

 

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

VI har arbejdet både med Joomla og Umbraco, som begge er et open source. Jeg vil klart foreslå dig at kigge lidt mere på Umbraco. Vores kunder er utrolig galde for det, og vores udviklere elsker det. Vi arbejder også i andre systemer, men Umbraco er det bedste...

Bare et forslag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer begge 2.
Jeg har prøvet umbraco, også et formedabelt system. Kører rigtig godt.

God dag :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger at arbejde videre med joomla - vil jeg forslå dig at installere en firewall på din side. Det er jo et OS og der er altså nogle sikkerhedsmæssige brister i joomla

Men systemet er super godt og hjælpen er altid lige ved hånden på joomlas forum. Der sidder også rigtig mange kløgtige joomla folk herinde f.eks Gadegaard og Tresan.

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig også det som er fordelen ved joomla ville jeg mene.

Masser af support templates og moduler!
Så jeg tror vidste jeg skal have mig en Joomla-Geek weekend :-)

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Clickwork:

Hvis du vælger at arbejde videre med joomla - vil jeg forslå dig at installere en firewall på din side. Det er jo et OS og der er altså nogle sikkerhedsmæssige brister i joomla

Men systemet er super godt og hjælpen er altid lige ved hånden på joomlas forum. Der sidder også rigtig mange kløgtige joomla folk herinde f.eks Gadegaard og Tresan.



Hvis det er den rigtige hacker der vil tilte dit webskib, så skal ha n nok få det ned uanset om det er det ene eller det andet, Joomla er bestemt ikke værre end alt muligt andet du kan sætte et website op i.

Det man derimod skal holde lidt øje med, er alle de udvidelser som komponenter, moduler samt plugins, der er lavet til Joomla, her kan der godt være lidt problemer ind i mellem.

Jeg ser ingen grund til at han ikke skulle bruge Joomla, det er et super CMS, og der er nogen spændende ting igang med version 1.6.

 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig - det er et super CMSsom jeg også varmt kan anbefale

Uenig - jeg har lavet rigtig mange hjemmesider i tidens løb som aldrig er blevet hacket . Min første joomla side blev hacket lynhurtigt fordi jeg ikke var opmærksom på at sætte skriverettighederne rigtigt på filerne. RS firewall lukker ned for alle skrive rettigheder og jeg har siden da aldrig haft problemer.

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rami Najmi:
Så jeg tror vidste jeg skal have mig en Joomla-Geek weekend :-)

Dem har jeg også haft mange af :o) rigtig god fornøjelse

lynda.com er også en rigtig god resource til at komme godt igang. Deres undervisningsvideoer koster dog penge. Men de er tilgengæld top professionelle og uden dikke-darer

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak :-)

Og tak for alle svarene :-).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)