Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig lykkes det

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer,

Endelig er 1. omgang afsluttet og min første webshop er online. www.betterlive.dk

Jeg har læst mig til en del gode råd også her på Amino, fedt med den hjælp der findes

Jeg håber I vil se på siden og give noget feedback, specielt feedback i forhold til hvad du mener der kan få

 

- flere til at tilmelde sig Nyhedsbrevet?

- mere salg - naturligvis?

 

(jeg har betalt mig fra at lave siden, så skriv endelig kommentarer, så det er forståeligt for en nybegynder som mig:-)

Glæder mig til at høre fra jer.

Hilsner

Michael

 

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Tillykke med din nye hjemmeside.

Jeg vil gerne lige komme med et par kommentarer til siden.

1. Det tog mig faktisk overraskende lang tid at finde ud af hvad siden omhandlede. Når jeg kigger på din forside, så er der ikke noget der med det samme fortæller mig hvad jeg skal på siden og hvad du tilbyder.

2. Jeg kunne slet ikke finde dit nyhedsbrev.. :-) Efter noget tid som detektiv fandt jeg det dog via en knap på forsiden hvor der står "Nyheder". Hvorfor har du ikke bare din tilmeldingsformular direkte der på forsiden. (Hvis det altså er et mål for dig at samle mange modtagere af dit nyhedsbrev)
Alternativt kunne der står noget med nyhedsbrev med stort på den knap. Jeg troede egentlig først at det var et link til tidligere nyheder på din side.

3. Jeg prøvede også at søge på "Nyhedsbrev" i din søgning, men den søger vist kun i produkterne. Når man kun har 3 produkter i sin butik, så er der vist ingen grund til at have hverken søgefunktion eller kategorier. Du kunne jo præsentere alle 3 produkter direkte på forsiden?

4. Ang. indkøbskurv. Da jeg lagde en vare i indkøbskurven fik jeg fint nok en besked om at varen var tilføjet til kurven, men jeg havde først lidt svært ved at finde kurven. Din kurv ligger helt nede i bunden og jeg kunne ikke se den uden at "scrolle" ned på siden. Den bør være i toppen - eller i hvert fald mere synlig. Dit menupunkt med "Køb her" kunne selvfølgelig også hedde noget med indkøbskurv - det var ikke logisk for mig at det var et link til indkøbskurven. 

5. Jeg ville nok gøre "logoet" klikbart i toppen, således at man kunne komme til forsiden den vej. Det er vel efterhånden en konvention at hjemmesider virker sådan. 

Det var lige hvad jeg sådan faldt over på de første 2 minutter. Håber du kan bruge det til noget. 

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt - Tak for det:-)

Venligst

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)