Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon efter behov

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:
Men måske du ved grunden til, hvorfor et fastnetnummer ikke kan laves til et rigtigt mobilnummer, for det syntes jeg er mærkeligt, at det ikke kan...

Jeg har været så mange år i branchen, at jeg ikke længere spørger til hvorfor tingene er som de er, men lært at leve med at det er de. Big Smile

Men der er sandsynligvis en god grund, for selskaberne ved udmærket at kunderne gerne vil kunne ringe ud med deres almindelige fastnetnummer.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

He, he, ja hvorfor er jeg ikke overrasket. Tror også der ligger lidt taktik bag, for at tjene mere, så længe det er muligt. Har en ide om, at frigiver de muligheden for at få sit fastnetnummer byttet direkte til et mobilnummer ryger de gode penge ved de store abonnemenger som de tar for fastnet. Fysisk tror jeg nemlig ikke på, der er en hindring for at det kan lade sig gøre.


Kommer til at tænke på, at i gamle dage, havde man nemlig også et telefonnummer der var geografisk afhængig. Da mobilmarkede så eksploderede, blev det pludseligt muligt at tage sit gamle nummer med uanset, hvor man flyttede hen i landet. Agumentet før var, at man skulle kunne se på nummeret, hvor i landet tlf. befandt sig, men det er jo i dag en saga blot. Med mobilens indtog og som hver mands eje, ville det jo ikke være til at styre mere og så blev den regel droppet.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)