Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det at sundt at grine

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Der er bare et hul du skal lukke inden showet: Hvis modellerne ikke har købt deres undrtøj  din shop, vil det ødelægge hele konceptet. Bare så du har det i tankerne..

Det har jeg haft i tankerne. Der er også derfor at jeg også har noget tøj ude på selve messen som de kan hoppe i ude i omklædningsrummet. Webshoppen er sådan set ikke så meget ment til modellerne, men bliver lavet til dem der godt kan lide mit design og vil eje tøjet, og køber de varer for et vist antal kroner - så får de en billet til mode showet.

Der er naturligvis en begræsning for hvor mange mennesker der kan være til modemessen, men det problem har jeg også fundet en løsning på. Det handler bare om at webshoppen løbende opdater lageret på de forskellige produkter. Det kunne fx være at en der er 18 sorte pelse tilbage på lageret, en pels koster 1000 kroner - hvis du køber en pels så får du også en billet til modeshowet på første række, og så fremdels.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen:
Webshoppen er sådan set ikke så meget ment til modellerne, men bliver lavet til dem der godt kan lide mit design og vil eje tøjet, og køber de varer for et vist antal kroner - så får de en billet til mode showet.

Jeg formulerede mig lidt klodset. Jeg er selvfølgelig klar over at de ikke skal købe tøjet de skal vise frem.

Et andet godt råd vil være at selvom tøjet er usynligt, synes jeg du skal gå efter at lave det i en rigtig god og lækker kvalitet. Især hvis du skal have det op i de priser.

Jeg har nogle kontakter i Kina som du er velkommen til at trække på. For hvis du ikke har styr på det hele dernede, kan du godt blive snydt. Der er mange eksempler på at de viser én prototype af produktet som du skal have fremstillet, men når leverancen kommer er det en helt anden.

Med usynligt tøj kan der selvfølgelig være flere udfordringer med at kvalitetsteste produkterne, men det må kunne løses.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Jeg formulerede mig lidt klodset. Jeg er selvfølgelig klar over at de ikke skal købe tøjet de skal vise frem.

Det gør ikke noget.

igang:

Et andet godt råd vil være at selvom tøjet er usynligt, synes jeg du skal gå efter at lave det i en rigtig god og lækker kvalitet. Især hvis du skal have det op i de priser.

Jeg har nogle kontakter i Kina som du er velkommen til at trække på. For hvis du ikke har styr på det hele dernede, kan du godt blive snydt. Der er mange eksempler på at de viser én prototype af produktet som du skal have fremstillet, men når leverancen kommer er det en helt anden.

Med usynligt tøj kan der selvfølgelig være flere udfordringer med at kvalitetsteste produkterne, men det må kunne løses.

Tak for for de velmente råd og tak for det super gode tilbud du disker op med, det er utvilvsomt et en kæmpe fordel for mig.

Sådan noget lækkert designertøj skal jeg muligvis også være smart nok til at forsikre for mange millioner kroner, det vil da være smadder surt hvis skibet synker, eller der opstår brand i lagerhallen.

 

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)