Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 måneder på Amino - Nu Amino-Plus

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:
Og som egoisten jeg er så vil sige..Jamen jeg skal jo bare bruge 1 uge..

Beklager! Du har kun karma til en forlænget weekend i januar måned.....Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Krogh:
Beklager! Du har kun karma til en forlænget weekend i januar måned.....Big Smile

StarStarStarStarStar for den kommentar - men til den tid er jeg ude herfra, det er sikkert og vist. Jeg gider ikke den kulde ufrivilligt  mere nogensinde i mit liv hehe

 

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Jeg har personligt ikke opdaget andre spændende ting, end at man kan have en lang signatur. Altså hvis ikke man sælger et produkt der henvender sig til iværksættere, så er der masser af markedsføringsværdi i Plus.
Jeg har dog heller ikke fantasi til at komme med gode forslag, til smarte plus-funktioner :-)

Det skal dog ikke opfattes som utilfredshed, da jeg slog til under "Haiti kampagnen" så jeg har jo i pricippet fået mit plus "gratis"

Men nu hvor vi er ved snakken, og der ikke er uger nok til alle, så vil jeg hermed foreslå et Amino-Plus event i omtalte sommerhus ;-)

Hej Allan

Vi er bare ikke gode nok endnu til at forklare det, men vi har lige hyret Hans Stokholm Kjer til at lave et månedligt Plus Nyhedsbrev der skal vise hvad vi kan.

Vidste f.eks. at du på Amino Freelancer, får dine opgaver i udbud med det samme, i stedet for at vente 24 timer?
Og at din opgave kommer på forsiden af Freelancer og debat og du derfor får flere bud?

Vidste du at du får 50% rabat på Ubivox e-mail system (Det vi bruger på Amino og som jeg bruger til mit nyhedsrbrev)

Vidste du at du får hele ordlyden i de mails du får i debatten?

Det er bare en lille håndfuld af de ting du får som Plus Medlem

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Martin Thorborg begin_of_the_skype_highlighting     end_of_the_skype_highlighting:

Super, tusind tak.
Kom endelig med alt den feedback du har, vi har arbejder hver dag på at gøre Plus endnu bedre.

Hej Martin

Da jeg jo er rimelig aktiv herinde, så skal jeg da nok finde på et eller andet. Iøvrigt har jeg et ubesvaret forslag på dette link http://www.amino.dk/forums/p/81372/531035.aspx#531035  .

Iøvrigt tak for et enestående forumYes

Hilsen

Hej Tonny

Den havde jeg ikke set, jeg har svaret nu.
Vi har fået mere support-hjælp på plads, så vi har nu aktivt kig på det hele hver dag. Det havde vi bare ikke råd til før, men det er på plads nu.

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin > Hvad med noget fælles abonnement på hhv. virksomhedsbørs og amino plus. Overvejer begge dele, men synes det bliver lidt dyrt sammenlagt, måske en samlet rabat?

Jeg har jo allerede alle de ekstra ting der tilbydes når man køber Amino Plus, så de er ikke så meget en godbid for mig - jeg har 2 eksemplarer af din iværksætter bog, og skal nu også til at have 2 eksemplarer sammelagt af e-pusher 2.0 ? (da jeg allerede har ét eksemplar af e-pusher idag)  Surprise

Hvad sir du til 1500 lige nu og her, bang og så får jeg vip virksomhedsbørs og amino plus i 1 år?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Tillykke med valget Tonny!!

Den dag Plus-medlemmer kan betale for lejen af Thorborgs feriebolig på Bornholm med karmapoint, gør jeg dig følge.Wink

 

osse migBig Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:

Martin > Hvad med noget fælles abonnement på hhv. virksomhedsbørs og amino plus. Overvejer begge dele, men synes det bliver lidt dyrt sammenlagt, måske en samlet rabat?

Jeg har jo allerede alle de ekstra ting der tilbydes når man køber Amino Plus, så de er ikke så meget en godbid for mig - jeg har 2 eksemplarer af din iværksætter bog, og skal nu også til at have 2 eksemplarer sammelagt af e-pusher 2.0 ? (da jeg allerede har ét eksemplar af e-pusher idag)  Surprise

Hvad sir du til 1500 lige nu og her, bang og så får jeg vip virksomhedsbørs og amino plus i 1 år?

Hej Lars

Jeg forstår hvad du siger, men jeg vurderer at vi kan tjene flere penge på at holde de to ting adskilt.
Men i fremtiden vil vi nok lave en eller anden form for rabat, men det kommer først når vi har lavet de mange andre ting vi vægter højere.

Mht. bogen, så brug den i din pejs, eller giv den til en god ven :-)

Dbh Martin

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Hej Allan

Vi er bare ikke gode nok endnu til at forklare det, men vi har lige hyret Hans Stokholm Kjer til at lave et månedligt Plus Nyhedsbrev der skal vise hvad vi kan.

Vidste f.eks. at du på Amino Freelancer, får dine opgaver i udbud med det samme, i stedet for at vente 24 timer?
Og at din opgave kommer på forsiden af Freelancer og debat og du derfor får flere bud?

Vidste du at du får 50% rabat på Ubivox e-mail system (Det vi bruger på Amino og som jeg bruger til mit nyhedsrbrev)

Vidste du at du får hele ordlyden i de mails du får i debatten?

Det er bare en lille håndfuld af de ting du får som Plus Medlem

Tak for inputtet. Og godt med lidt selverkendelse :-) Det meste vidste jeg, men vægter ikke så højt. Men den med rabatten vidste jeg ikke. En rabatklub i Amino-regi er sgu ikke dumt. Kan du ikke også få lavet en aftale med seo-supporten og lignende (Du kender jo folkene bag)

Og Tonny: Undskyld at jeg hijacker din tråd ;-)

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hej Lars

Jeg forstår hvad du siger, men jeg vurderer at vi kan tjene flere penge på at holde de to ting adskilt.
Men i fremtiden vil vi nok lave en eller anden form for rabat, men det kommer først når vi har lavet de mange andre ting vi vægter højere.

Mht. bogen, så brug den i din pejs, eller giv den til en god ven :-)

Dbh Martin

Jeg har desværre ikke nogen pejs, måske det kunne være en del af pakketilbuddet? :)
Men tak for svaret, jeg tror jeg vælger at give den til en ven i stedet :P

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan.:

Men nu hvor vi er ved snakken, og der ikke er uger nok til alle, så vil jeg hermed foreslå et Amino-Plus event i omtalte sommerhus ;-)

Ja, den er jeg med på under forudsætning af at viceværten er blevet udskiftet. Ham var vi ikke for heldig med Indifferent

Ellers kan jeg i øvrigt anbefale alle der vil på ferie på Bornholm at kigge på Martins sommerhus (http://www.sommerhus-bornholm.com/sommerhus/bornholm.htm). Superdejlig beliggenhed, fede omgivelser, god udsigt og masser af plads. Der ud over er der mange spændende ting at kigge på på Bornholm, også for børnefamilier, og de daglige køreture er ikke så lange.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)