Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan kræve indlæg slettet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste lige denne nyhed på ComON.

Hvad vil det betyde for Amino's regel om, at der skal doneres penge til organisationer for at få slettet indlæg?

Ydermere; vil det blive brugt i stort omfang, og derved ødelægge helheden i de indlæg der er herinde.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elias Sørensen:
Hvad vil det betyde for Amino's regel om, at der skal doneres penge til organisationer for at få slettet indlæg?

Hej Elias,

I artiklen, du omtaler, fremgår det, at

"Datatilsynets holdning er, at hvis brugere har haft en formodning om, at de selv kunne slette deres indlæg, da de skrev dem, så har de også ret til at få dem slettes efterfølgende"

men på Amino kan brugere ikke med sund fornuft få den opfattelse, at man frit kan få slettet indlæg. Smile
Det fremgår jo klart i "Kan jeg rette/slette indlæg jeg har skrevet?", at man ikke frit kan få slettet sine indlæg.

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke noget i den pågældende artikel, som er i modstrid med den måde som Amino administreres på i dag.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Desuden bliver indlæg fra slettede brugere også anonymiseret, så Amino kan vist fortsætte ganske uændret.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias

Jeg læste det godt og det betyder at vi med det samme ændrer vores betingelser.
Vi sletter nu ikke noget mere, med mindre det er ulovligt.
Og vi har nu tydeligt skrevet før man skriver i sine indlæg, at de bliver stående uanset hvad.
For det er kun hvis der er tvivl om man kan slette sine indlæg at vi skal gøre det.

Så det er desværre en forringelse for brugerne som datatilsynet nu har opnået.

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
det er desværre en forringelse for brugerne som datatilsynet nu har opnået.

Det da thihvertifald det ikke er Smile - tværtimod.

For mig at se, vil Datatilsynets udtalelse nu medvirke til, at folk netop tænker sig mere om. Netop bliver gjort klart at man ikke kan løbe fra noget man har skrevet.

Jeg er gammel gråhåret knark, men jeg mener altså ikke at blot fordi vi taler i den virtuelle verden, at tingene så skal være anderledes end i den fysiske.

Der kan selvfølgelig ske det, at endnu flere begynder at forblive anonyme i deres profiler (dårlig stil efter min smag) men det er da også det eneste.

Vh
Lars

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)