Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Flash en uddøende race ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er flash ved at blive overhalet af andre og bedre tekonologier - hvad er din holdning ?

Clickmate CRM system udviklet af Clickwork aps

 

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Både og vil jeg sige. Silverlight, som er den konkurrent jeg ser som den største trussel, har stadigvæk lang vej igen for at nå op på Flash udbredelse, hvilket er Flash' største force.

.NET er efterhånden ved at have bygget sig ret stor og solid og med gratis udviklings værktøjer kan man tydeligt se hvad de satser på. Så er ret spændt på om Flash kan holde distancen, jeg har mine tvivl.

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Clickwork:

Er flash ved at blive overhalet af andre og bedre tekonologier - hvad er din holdning ?

Uh det er et farligt spørgsmål. grafik folk vil hade at miste Flash.

min personlige holdning som .net udvikler er at SilverLight er et rigtig godt alternativ for folk der laver online apps. da den tillader tætterer kommunikation mellem "grafik" og bagved likkende kode, det er dog ikke noget man ikke også kan lave i Flash det er bare gjordt lidt lettere :)

men om den kommer til at sloges med Flash på et marked som de har siddet på i mange år ved jeg ikke helt kommer nok an på om SEO folkende får held med at infiltrerer de grafiske firmaer.

og om SilverLight er SEO venlig(dette har jeg ikke kigget på) eller mere SEO venlig end Flash

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)