Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske bare en dårlig dag :·)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Men nu kommer det sjove så. Denne mail var sendt fra en hotmail agtig adresse. Men hele mailen havde et logo steppet ud i baggrunden, så man kunne se at mailen kom fra en netbutik som forhandler de samme mærker som vi gør. Ups...

OH MY GOD... Hvor er det dog dårligt lavet hahaha...

Jeg håber det er en pinlig situation for dem hahaha

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, sjov historie - tænk at virkeligheden er sådan i lille Danmark, det er da sjovt at tænke på Embarrassed

Du skulle helt klart have sendt hende en mail tilbage med ''Kære kunde, vi undskylder meget hvis de blev ked af vores ''høje fragt priser'' det var ikke meningen at gøre dem ked af det. Som undskyldning sender vi gerne en ordre gratis til dem'' haha, mon der nogensinde havde kommet svar Big Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm, jeg kommer til at tænke på en historie for nylig, hvor ansatte eller bestyrelsesmedlemmer i et flyselskab bestilte super billige kampagne billetter hos deres "venner". De havde bare lige glemt, at credit-kortet afslører din identitet.....

Jeg synes nu din hævn var ret sød, HelleBig Smile

/Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det finder man overalt fra den lille kriminellehash handler som bagvasker nabohandlerens tjald til cimber sterling som opkøber 1-kroners kampange billetter fra norwegien air hehe

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)