Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Referencebonus - hvordan?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg har planlagt at tilbyde en ydelse, hvor kunder kan henvise andre til mig, og dem, der henviser, så får f.eks. X % i bonus af det indtjente på dem, der henvises og benytter ydelsen.

 

Tanken er så, at dette beløb kan gå i plus, så de kan få pengene udbetalt. Men hvordan gøres dette? Ved at deres konto krediteres og de får en kreditnota de så kan benytte? Eller er der andre måder?

Og hvordan med skattefar, moms osv.?

 

Hilsen Allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal oplyse skattefar om hvem du udbetaler til og hvor meget. Samtidig skal du oplyse brugeren om at han skal betale skat af beløbet. Hvis du vil slippe for alt besværet, så benytter du et affiliatenetværk som mellemled. Partner-ads er vist det billigste affiliatenetværk at komme igang hos, men vil du virkelig have gang i salget, så skal du benytte flere netværk. Du kan finde en liste over danske affiliatenetværk her.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det nu passe? Jeg tænker på; det er egentlig "blot" at kundens interne kredit  ved mig går i plus - hvis de bruger mine services går det i minus, og de kan så bruge deres oparbejdede plus til at nedbringe deres minus, eller - hvis det går meget i plus - få det udbetalt.

Er det så meget anderledes end hvis man køber X ydelser ved et firma, så kan man få en iPod i loyalitetsbonus eller sådan? Denne bliver jo normalt ikke registreret nogen steder.

Men tak for tippet om affilatenetværk; det vil jeg (også) se på :o)

 

Hilsen Allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Jensen:

Kan det nu passe? Jeg tænker på; det er egentlig "blot" at kundens interne kredit  ved mig går i plus - hvis de bruger mine services går det i minus, og de kan så bruge deres oparbejdede plus til at nedbringe deres minus, eller - hvis det går meget i plus - få det udbetalt.

Er det så meget anderledes end hvis man køber X ydelser ved et firma, så kan man få en iPod i loyalitetsbonus eller sådan? Denne bliver jo normalt ikke registreret nogen steder.

Men tak for tippet om affilatenetværk; det vil jeg (også) se på :o)

 

Hilsen Allan

 

Jeg har før brugt Sponsorcar (inden jeg fik mit eget pointsite), hvis man valgte at få pengene udbetalt kontant, så blev man oplyst om at de var skattepligtige. Hvis du vælger at pengene ikke kan udbetales, men kun bruges til dit produkt, så er det nok en gråzone som rigtig mange pointsites befinder sig i.

 

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)