Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aktier, hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

hvor kan man bedst købe/sælge aktier, har i en god hjemmeside,

 

har kig på nordnet, bla.

 

 

nogle der kan hjælpe.

 

mvh tms

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handler selv dagligt via eTrade, hovedsageligt på internationale børser, og det er jeg fint tilfreds med.

Hvis du blot vil handle med aktier, så er eTrade tilstrækkeligt så tag et kig på dem. De har en dansk filial ligeså.

www.etrade.com

Hvis du føler det er noget for dig, så skulle du melde dig ind i Dansk Aktionærforening (www.shareholders.dk) og deltage i nogle af de introduktionskurser de tilbyder. Dem er jeg selv igang med, og er fint tilfreds med dem ligeså.. bare så man har lidt forstand på hvad man foretager sig, og ikke skyder fuldstændigt i blinde.

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på i hvilket omfang du vil handle aktier og om du vil geare dine investeringer.

Hvis du vil investere i nogle selskaber på længere sigt så kan du sagtens bruge en dansk børsmægler som nordnet. Her har du også mulighed for at geare dine investeringer forholdsvis højt.. Det vil sige investere for lånte penge og dermed eventuelt opnå et større afkast - eller større tab.

Hvis du vil daytrade eller begynder at handle mere intenst skal du have fat i en direct acces broker, såsom interactive brokers. Så kan du handle direkte på de store amerikanske børser meget hurtigere og til lavere kurtager..

Nu ved jeg ikke hvor meget du er inde i det, men det er vigtigt du sætter dig ordentligt ind i det inden du begynder at investere for rigtige penge.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig af Nordnet, da jeg synes det er super nemt, overskueligt og ligetil. De har mange gode værktøjer og muligheder for den aktive aktieinvestor. Du har også mulighed for at handle en masse avancerede instrumenter, men det er kun hvis man har lidt erfaring med det, at det er en god idé :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)