Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på rengøring & vinduespolering

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over denne tråd:

Som Jimi skriver...Pris på almindelig rengøring, altså kontorrengøring o.l. lettere arbejde. Prisen skal være omkring de 280-300 hvis du vil være her i morgen også. Og det vil vi MEGET gerne...

Derudover er en generel aftale både på skrift og ved gensidig aftale jo forbudt og flere og flere store firmaer er blevet dømt hårdt for priskarteller.

BH

Lars

Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej

jeg kan fortælle dig at der er mange forskælige priser på rengøring

og rengørings kvalitet

jeg har selv bruge www.nordicrengøring.dk

De har en Go service , og prisen er rgitigt go

ha det godt

Fra Randers
Tilmeldt 16. May 12
Indlæg ialt: 11
Fra  Fuhlendorff Consulting ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker til at der er mange bud på prisen for rengøring, men desværre virker det en anelse useriøst, hvis du skal være konkurrencedygtig i branchen, med en pris på 300-400 kr. i timen, vil du med stor sansynlighed aldrig få en kunde i hus.

Jeg har arbejdet med meget store kunder i rengøringsbranchen de sidste 10 år, og har i al beskedenhed, stor kedskab til udregning af tilbud på rengøring. Når du laver et tilbud, er det vigtigt, at du laver en nøjagtig opmåling af rengøringsarealerne, dette kan nemt og hurtigt gøres med en lasermåler. For at være professional, syntes jeg du skal købe en licens til det program der hedder "rengøringssystemet" som er et program du kan indtaste dine mål i, og lave tegninger over stedet du skal gøre rent. Programmet, vil kunne give en nøjagtig tidsberegning over det daglige og periodiske rengøringsarbejde. Dette redskab kan ikke undværes, hvis du vil have de store kunder, eller lave fejlberegninger, som kan koste mange penge dagligt.

Hvis du mere er til at få de mindre kunder, kan man måle virksomheden op, og som udgangspunkt kan en normal serviceassistent rengøre ca. 300-400 kvm. i timen, alt afhængig af, om det er kontor, toiletter og baderum osv. Det er klart, at et toilet tager længere tid pr. kvm. end et kontorlokale.

Vedr. timepris, kan jeg oplyse, at du ikke må overstige 240 pr. i timen og så lidt til produkter/maskiner. Alle os, som er blandt de største i danmark, ligger med udbudspriser på ca. 208-234 i timen, så du kan nok se, at med 400 i timen, vil du skyde langt forbi, når du laver et tilbud.

Jeg håber du blev lidt klogere på dette hårde branche.

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

lidt hjælp ang. priser på vinduepudsning?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)