Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En dyr aftale...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Det er da fuldstæding urimeligt at hun skal have royaltybetalinger for at de bruger glasperler hvis disse perler er fremstillet andre designere.

Mvh Ravn

Da der skal minimum 2 til en aftale - så det har minimum 2 af de der har lavet aftalen jo så ikke ment på daværende tidspunkt.

Der vil altid være mulighed for at efter-rationalisere og det er så også indbygget i den aftale. Efter hvad jeg har læst mig til.

At den ene part nu vælger at gå i offentligheden med det de ser som deres problem - det kan jeg så have det lidt svært ved. De bør jo ikke glemme at de var den ene af de der var med til at lave aftalen - tilbage til - der skal altid minimum 2 til en aftale.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det ikke er så mange penge værd for Pandora at lave glasperler, så må de jo lave noget andet...

Det er jo også en reel ulempe for Troldekuglerne, at Pandora laver nogen, der ligner.

Selvfølgelig skal Pandora overholde deres aftale - de skal bare stille og roligt betale og være glad for at de har fået god, professionel hjælp til at opnå deres succes.

mvh Hans

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)