Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan man kalde en dom !

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

DK som stadig deler marabou chokolade ud ?

Ja, dem har jeg delt rigelig ud af :-)

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror det er for dyrt i skattekroner det ville koste med en længere staf .

længere straf har aldrig vist at det har en virkning , jeg tror derved det var bedre at man gav mere samfundstjeneste kombineret med en staf selv til hårde straffe , derved vil staten spare 100 vis millioner kr måske Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg tror det er for dyrt i skattekroner det ville koste med en længere staf .

længere straf har aldrig vist at det har en virkning , jeg tror derved det var bedre at man gav mere samfundstjeneste kombineret med en staf selv til hårde straffe , derved vil staten spare 100 vis millioner kr måske Yes

Enig men der findes folk som er uden for rækkevidde hvad med dem ?

/allan

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste der ikke kan få arbejde er de psykiske syge personer , de bliver bare lukket ud på gaden en god ide ville være de var tvunget alle dem at være i beskytte bolig med tilknytte en lille virksomhed hvor de kunne lave lidt arbejde .

Rockerne og andre hårde krimiel kunne prøve at tage ud hurtigere mod de mødte på en arbejdes plads , de fleste kan arbejde desuden kan disse krimiel også blive tilknytte et social bolig byggeri ligesom i Norge f.eks. denne korte afstand til arbejdsplads bivirker at de ville holdes væk fra deres miljø , dette kræver dog nogle gennemtænkt byggerier og en bedre måde at komme ud i samfundet på , det kan delvis forstås som et åbent fængsels , det er dog en del billigere at drive

 http://avisen.dk/sf-skaerpede-straffe-virker-ikke_13883.aspxne  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Faldt lige over en artikel hvor en ung mand får 15 års fængsel for trusler!

http://epn.dk/teknologi2/computer/article1991828.ece

Er det USA som har for høje straffe eller det DK som stadig deler marabou chokolade ud ?

/allan

Trusler??? han har tvunget dem til at have sex med ham, på baggrund af afpresning!!

men jo sammenlignet men en mord straf i DK....

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

jeg tror det er for dyrt i skattekroner det ville koste med en længere staf .

 

længere straf har aldrig vist at det har en virkning , jeg tror derved det var bedre at man gav mere samfundstjeneste kombineret med en staf selv til hårde straffe , derved vil staten spare 100 vis millioner kr måske Yes

 

Fængselsstraf har nok aldrig gjort nogen til et bedre menneske, MEN

Straf har dog den virkning at at dem der overholder loven kan se at de lever på den "rigtige" måde. 

Derudover ville der jo nok blive en hel del selvtægt hvis der ikke var nogen straf. Hvis nu jeg var blevet udsat for en krænkende forbrydelse - så ville jeg da blive pissesur hvis forbryderen bare fik samfundstjeneste...... måske ville jeg endda sørge for at et tæskehold kom forbi eller noget i den dur. (det ville jeg ikke - men nogen ville helt sikkert).

Derudover kan den kriminelle jo da ikke krænke nogen så længe vedkommende er spærret inde bag lås og slå. SÅ der er da en mening med galskaben vil jeg mene.

Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusler? Har du læst artiklen?

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Balslev:

Mikael christiansen:

jeg tror det er for dyrt i skattekroner det ville koste med en længere staf .

 

længere straf har aldrig vist at det har en virkning , jeg tror derved det var bedre at man gav mere samfundstjeneste kombineret med en staf selv til hårde straffe , derved vil staten spare 100 vis millioner kr måske Yes

 

 

 

Fængselsstraf har nok aldrig gjort nogen til et bedre menneske, MEN

Straf har dog den virkning at at dem der overholder loven kan se at de lever på den "rigtige" måde. 

Derudover ville der jo nok blive en hel del selvtægt hvis der ikke var nogen straf. Hvis nu jeg var blevet udsat for en krænkende forbrydelse - så ville jeg da blive pissesur hvis forbryderen bare fik samfundstjeneste...... måske ville jeg endda sørge for at et tæskehold kom forbi eller noget i den dur. (det ville jeg ikke - men nogen ville helt sikkert).

Derudover kan den kriminelle jo da ikke krænke nogen så længe vedkommende er spærret inde bag lås og slå. SÅ der er da en mening med galskaben vil jeg mene.

 

Læs min ovenstående indlæg hvad de gør f.eks. i Norge .

De kombinere samfundstjenes med så det bliver lettere udgang til det normale samfund derved forkortes straf måske lidt med det er jo i beskytte bolig område og vis du satte et tæske ud til en psykisk syg person ville jeg synes du er langt ude , for det er de fleste mennesker man ikke bare sætter ud samfundet fra den ene dag til den anden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

mlmadsen:

Trusler? Har du læst artiklen?

 

ja og denne person er også delvis psykisk syg person vidste , jeg synes der skal laves mere kombineret straf noget ligne som Norge model især til denne type mennesker om han skal være for livstid i en beskytte bolig er måske en god løsning med at kombineret det samfundstjeneste på denne måde er bestemt ikke nogle ferie tur

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)