Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et program, der optager det, jeg laver på min computer?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil også klart anbefale Camtasia Studio. Som jeg tidligere har blogget om, så synes jeg at det er et genialt program til optagelse fra skærmen.

Det koster 299$ men er alle pengene værd. Du kan dog altid bruge deres gratis trial version som gælder 30 dage.

Alternativt er der også dette program som er gratis: http://camstudio.org/, men hvor redigeringsmulighederne ikke er så gode, men ellers skulle det være på højde med Camtasia Studio (har dog ikke selv prøvet det).

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

HyperCam2 er også rigtig godt program! Det gør lige hvad man har brug for og ikke mere! 

Men ellers er Camtasia også et godt valg, men det koster bare ret meget mere! Wink

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Der er et gratis program, kaldet Wink, som skulle være ret godt (har ikke prøvet det endnu, men har fået det anbefalet).

http://www.debugmode.com/wink/

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

som det dog vælter ind. Bunker af stjerner til jer alle :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

til mac kan jeg klart anbefale screenflow

http://www.telestream.net/screen-flow/overview.htm

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare google "desktop recorder" ..

Fra Slangerup
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg forsøgt at bruge Camtasia. Men kan ikke få den til at optage dobbeltyd samtidig... Hvad overser jeg i indstillingerne? Ved godt det måske ikke lige er stedet at spørge, men jeg gør forsøget.

Altså når jeg sætter et USB headset i, så får jeg lyden fra computeren i mit øre, og så optager den kun mikronfonlyden, altså det jeg siger. Men jeg skulle også gerne have baggrundslyden med!

Nogle forslag til indstillinger? Kører jeg uden headsættet og bare snakker i den indbyggede mikrofon i min bærbare og høre lyden den vej ud også, så kommer begge lyde med, men meget dårlig og forringet, som om den optager det den selv giver ud i højtaleren. Hvis i forstår. Kan man ik få den til at optage selve computerlyden samtidig? Har kun gratis udgaven, altså 30 dages prøve, ved ikke om det har noget at sige?

MVH
Hans Pedersen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)