Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til rejseforsikring ved gentagne rejser

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

 

AIG er jo et kæmpe firma, men jeg vil også tvivle på at de kan tilbyde årsrejseverden til den pris. Men det eneste jeg faldt over var paragraf 2.10 om undtagelser ved invadilitet og død -

 

Den forsikredes forpligtelse gennem en periode af kortvarigt fysisk arbejde, i forbindelse


med en profession, erhverv, eller opsyn af samme, med undtagelse af rent administrativt


arbejde.
 

Det vil så vidt jeg kan se, ikke have indflydelse på alle andre dækninger. Men ring til dem. Det er nok det eneste rigtige at gøre. Og så meld lige tilbage.

 

 


Camilla Amtrup, PangDang, Svendborg.
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Camilla,

 

Banken ringede for en time siden og sagde at stillesiddende erhverv, ikke er et problem. Men tror jeg vil prøve at få dem til at bekræfte pr. brev

 

Thomas

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg bruger Gauda erhverv rejseforsikring som man kun betaler til en gang om året efter hvor mange dage man har haft rejst.

Mvh.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor meget må du ca. slippe pr. rejsedag?
Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas

Jeg har lige sendt min årsrejse opgørelse og endnu ikke fået regningen.

 

Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med en Falck rejseforsikring de har til både Europa og for dit vedkommende verden.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere brugt kreditkortselskabernes rejseforsikringer (AIG) med gode erfaringer. Priserne på rejseforsikringer for erhverv er generelt helt ude af trit med rimeligheden, når man sammeligner med almindelige årsrejseforsikringer (og i øvrigt også enkeltstående rejseforsikringer, tegnet for en enkelt rejse).

Så jeg ville ikke have problemer med AIG, men du skal være helt sikker på følgende:

  • Forsikringsdækning ikke er betinget af, at rejsen er betalt med kreditkortet (uden nogen former for begrænsning). Væropmærksom på, at der kan være en bestemmelse om, at rejsen skal være betalt med kortet, hvis det har været muligt.
  • Forsikringen dækker rejser foretaget i erhvervsøjemed

Send en mail til AIG, og bed dem om at bekræfte ovenstående, så skulle du være på den sikre side.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)