Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvilket shopsystem skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have lavet en webshop som skal kunne håndtere shop, billeder og tekstsider som er nemme at gå til, ikke noget med HTML.

Siden skal udover at være en shop, også være en infoside med billeder, tekst, links mv.

Har prøvet Joomla, som jeg syntes er nemt at betjene men er ikke så begejstret for de design jeg har set.

Magento har jeg været startet lidt op med, men det viser sig at alt skal implementeres med ekstra moduler, den virker også ret sløv i det, på mange sider også der hvor de reklamerer med at den ligger rigtigt og kører hurtigt.

Nogle der har erfaringer med havd man gør nå man skal have flere shops, uden bare at lave dem. Magento har en shop in shop funktion så man kan have flere shops i samme shop, uden have flere domæner/pbs aftaler.

Har kigget kort på prestoshop.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv at kikke på vores demoshop: www.webshop-luxus.dk

Det er en shop der kan det hele, nem og enkel, og under stadig udvikling.

Shoppen er aktuelt lige opdateret, med endnu flere muligheder, og søgemaskine optimeret.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det skal lige bemærkes, at PBS er uhyre strikse med hvad man må bruge sin indløsningsaftale til. Således må du f.eks. ikke bruge samme indløsningsaftale til tre forskellige shops, uagtet at det er samme firma der står bag. 

At PBS så rent praktisk vil have svært ved at checke at du rent faktisk bruger samme indløsningsaftale flere steder, det er en helt anden sag ;)

Men for en god ordens skyld bør du være opmærksom på at de kommer med hammeren hvis det bliver opdaget.

Moski2.net - gratis betalingsgateway til alle CMS-kunder

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

wedell:

Har prøvet Joomla, som jeg syntes er nemt at betjene men er ikke så begejstret for de design jeg har set.

Der er ingen begrænsninger på en Joomla baseret webshop.

Vi leverer Joomla redSHOP webshop løsninger - Følg linket og se en kort demo af redSHOP.

Fra København
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Pumacode Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento og prestoshop er bestemt vær at kigge på. 

 

Måske kunne det være en mulighed, at lave en WordPress side på et subdomæne, Så kunne du lægge information her, samt en lille blog med SEO venlige artikler.

 

*bare en tanke.

Hel og lykke

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at jeg synes Magento er fremragende :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhh... Du skal jo lynhurtigt tage og læse det nyeste blogindlæg fra Karsten Lund - http://www.amino.dk/blogs/e-handel1/archive/2010/03/06/ny-webshop-start-enkelt-og-byg-mere-p-229.aspx

Det vil du nok lære en del af. Men min mening er at magento og prestashop er to gode muligheder. Men hvis du absolut ikke selv gider, eller kan finde ud af noget programmering, så vil jeg nok anbefale dig at kigge på en leaset løsning, fra f.eks. dandomain. 

Hvis du derimod har lidt bønner at bruge på din shop, så tag fat i Rasmus fra GetAShop.dk - Der kan du få fat i en rigtig fornuftig webshop for 9.995,-

Held og lykke med valget.

Med venlig hilsen

Janus

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv kigget på forskellige systemer først leaset vs. eget open source  

Jeg oplevede i gennemgang med mine krav. en række begrænsninger i de lejedesystemer, ligesom omkostningerne virker ret store hvis man skal have alle funktioner med.

Så begyndte jeg at kigge Magento vs. Prestashop og her har jeg efter overvejelser valgt at gå videre med Prestashop - Jeg synes denne løsning virker lettets at administrere og selv sætte op, installere moduler osv. med et begrænset teknisk kendskab  

Prestashop findes også som hosted løsning på Prestabox.com hvor den kan testes af.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)