Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomheder ider jeg har gået med i noget tid efterhånden. Kunne bruge lidt hjælp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg gut på 19år.

Har altid vist jeg ville ende med at have min ejen virksomhed en dag. Dog ikke helt sikker på hvad.

Har haft gået med tanken om at evt. lave et Diskotek/bar som har focus på unge.

Eller starte en Spil virksomhed(Der laver computer/konsole spil) da det er et market som kun går frem af.

har længe tænkt på de ider og om det var noget som var vær at prøve? Kunne godt tænke mig at få stat Danmark på verdenskorted med at lave spil. ind til videre har vi jo kun dem som har pudceret "Hitman" der er kendt. Og jeg kunne godt tænke mig at få langt ud i fremtiden at have en virksomhed som kunne måle sig med EA/BioWARE/SEGA/Lionheart Studios etc. bare Dansk! jeg går rundt med masser af ider til spil som jeg tror kunne gå hen og blive et hit.

Alt hvad i kunne give mig som hjælpemidler til dette ville være en stor hjælp.

På forhånd tak.

Mvh. Michael Wedell Seerup

PS. vil gerne beklager vis det ikke helt er stavet/giver menig. da jeg er ordblind.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

En god ide ville være at tage overbygningen på ITU indenfor spiludvikling. Der vil du få den nødvendige viden samt netværk indenfor spil branchen.

En anden mulighed er at arbejde frivilligt som tester eller andet for nogle af de mange mindre spil firmaer der dog trods alt er derude. Det er altid sundt med en solid baggrunds viden for området inden man kaster sig ud i det.

Men du kan da selvfølgelig også give dig i kast med selv at samle nogle folk som er dygtige programører/grafikere, og se om du kan få sat en lille produktion på benene.

Held og lykke med det!

Fra Køge
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg vælger så lige at koncentrere mig om den del du skriver om at starte en bar eller diskotek?

Du skriver som henvender sig til de unge?? hvor unge? er det så unge at de ikke må drikke eller? Jeg mener nu at 90% af diskoteker/clubs osv henvender sig til unge.

At sige du vil lave en bar/club/diskotek som henvender sig til de unge, er en alt for snæver målgruppe. Du bliver nødt til at gå ind og se på hvilken type menensker du vil tiltrække. Skal det være studerende, med billige priser på øl, eller vil du ha' et lidt mere eksklusivt sted, hvor folk vil betale lidt ekstra for en god cocktail? ... din målgruppe skal virkelig difineres ned til mindste detalje.  først der kan du gå ind og se på, hvordan din bar/klub skal se ud.

Mvh. Kennet

Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Det jeg hadet tænkt mig med bar/diskotek var nok at starte med en bar og der efter at arbejde mig op til et diskotek. Og det koncept jeg har haft gået tænkt på var at lave en bar hvor man henvender sig til studerende. og selve baren skulle være et sted hvor man har en scene. hvor man henvender sig til folk som har bands (som ikke rigtig kan komme videre end nede i fars/mors kelder/garage) og prøve at få dem til at komme ind og spill så folk kan høre hvad de har lavet. sådan en amatør aften hvis det viser at blive noget godt med det så evt prøve at få noget sammerebejde  med nogle plade-selskaber hvor de kommer ind som headhunters og ser på de bands.

Men som sagt det er kun på ide-fasen indtil videre. Da jeg ved at det ikke bare er noget man kaster sig ud i uden at have sine ting iorden.

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 

syntes du skal gå efter bar/discotek, da det bliver svært at slå EA, hehe-

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)