Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dubli - informationer

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære AMINOer.

 

Nogle herinde der kender noget til Dubli.com - enten er med i det eller har hørt godt/skidt om det? Jeg skriver, fordi jeg i dag modtog en spammail om Dubli fra en Dubli-sælger - der var endda ikke skiftet vores navn ud i dokumentet, så der stod til Brøndby IF :-)
Anyways - selv spam kan vække interesse (og føre til anmeldelse, men det er så en anden sag), så hvad er konceptet osv. Kan se det er noget MLM, men hvor lyssky er det, og nogle der ved hvem der står bag udover adresser i forskellige lande? Det er interessant for os at vide, fordi mange af vores over 400 butikker løbende spørger os om råd til, hvor de ellers kan markedsføre sig - og vi vil jo gerne hjælpe dem ude i junglen.

Tænkte først det måtte være noget eBay agtigt, fordi de har tyvsjålet farver og logo m.m. derfra :-)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dubli har været nævnt en del gange tidligere her inde, du kan evt. prøve at søge på dubli i søgefunktionen og se om der er nogle brugbare oplysninger.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kommer der lidt benzin til diskussion om MLM vs pyramide:

 

Jeg blev for ca 1½ års tid siden kontakt af studiekammerat, som ville sælge mig adgang til Dubli.com.

Det var en lang snak om hvor meget jeg kunne tjene og hvad mine drømme var osv osv, men man skal betale et vist beløb for komme ind i Dubli.com og firmaet bagved.

De sælger ikke noget produkt, hvilket gør at jeg ser det som pyramide, hvilket flere på amino er uenige med mig i, men dem om det!

 

Man tjener så penge på det dine nye kunder generere i deres butik (hvilket er småpenge) de gode penge får man kun at få nye folk ind i folden...

 

Så jeg siger hold jer væk! det vil også skade jeres image, hvis I begynder at anbefale mlm/pyramide til jeres kunder...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ser et kæmpe kommunikations-problem. Med så mange "ambassadører" er det næsten umuligt at strømline kommunikationen. Det gør, at man eksempelvis som os modtager uopfordret spam e-mail, hvor der ikke engang er brevflettet ordentligt, så der står Brøndby IF frem for os. Sådan noget dræber jo seriøsiteten i noget, som jeg i øvrigt har svært ved at vurdere om er seriøst - derfor jeg oprettede en tråd herinde. Men hvis alle i realiteten er salgschefer, så vil man jo løbe ind i folk, som ikke har sat sig ordentligt ind i det og derfor svarer ukorrekt / vælger uhæderlige salgsmetoder i virksomhedens navn. Det er måske en generel svaghed ved MLM, men i hvert fald et problem hvis man vil slå sig op som nettets førende e-handelssted osv.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonathan

En kammerat og jeg blev for 3-4 år siden præsenteret for dubli, og straks vi havde siddet der en times tid havde jeg allerede fået færden af negativ-mlm-selskab! (Min mor er særdeles aktiv mlm''er på 6. år i et af de seriøse mlm-firmaer) så det var ikke svært at gennemskue.

Spådommen har dog også holdt stik. Vores "kontaktperson" har ævlet uafbudt lige siden om at NÆSTE MÅNED går det helt amok, og så har de aftaler med Microsoft mv. snart det næste store selskab.

Min personlige holdning er hold nallerne langt væk!!

 

Fra Randers
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonathan

 

Jeg er selv Dubli ambassadør ved siden af min almindelig webshop, jeg har fulgt Dubli de sidste 6 mdr op til åbningen, og kan kun komme med godt nyt om portalen.

 

Jeg annoncere selv på Dubli, og har allerede fået en del nye kunder fra udlandet, som jeg nok ikke ville have fået uden Dubli.

 

Til de negative om Dubli -  hvis det er ulovlig pyramide spil, ville det så være særlig smart - når de er afhængige af at så mange mennesker som muligt ser det og bruger det, så er det jo kun et spørgsmål om tid inden de bliver "opdaget".

 


 

Jeg mindes ikke at have set lignende film eller reklame fra Henriks Bruhns RIGTIGE pyramidespil.

 

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-11-2006 08:51:02 Forfatter: Kiel



Jeg mindes ikke at have set lignende film eller reklame fra Henriks Bruhns RIGTIGE pyramidespil.




 

Der findes altså også andre pyramidespil, end dem Henrik Bruhn opfinder!

Blandt andet dem, der står bag Dubli...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-11-2006 09:24:34
Forfatter: Brian Nielsen
Dato: 10-11-2006 08:51:02 Forfatter: Kiel



Jeg mindes ikke at have set lignende film eller reklame fra Henriks Bruhns RIGTIGE pyramidespil.





Der findes altså også andre pyramidespil, end dem Henrik Bruhn opfinder!

Blandt andet dem, der står bag Dubli...


Kan du bevise det?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis bevise det betyder:
at jeg har skjulte videooptagelser, 200 kilo papir, som dokumentation og 30 personer, som vil vidne på at de er blevet snydt?

Så nej, det har jeg ikke...

 

Men jeg oplevelserne fra et ubehageligt møde med en tidligere klassekammerat og hans mentor (eller hvad det hedder) som kom hjem til under dække af at han ville have min hjælp til at kigge på hans forretningsplan.

 

Mødet starter først ud med at de spørger en masse indtil mine drømme osv og hvordan jeg vil opnå dem.

Da jeg gerne vil være selvstændig, er de klar til at hjælpe mig, det kostede kun omkring 3700 kroner at blive ambassadør hos Dubli og trading firmaet bagved og så får man lov til at skaffe kunder til butiksdelen og nye ambassadører.

 

Mødet varede vel omkring 1½-2 timer og de brugte ca. 5 minutter på butiksdelen (for de skal jo have et produkt for at det er lovligt) og resten af tiden gik med at forklare og tegne flotte tegninger med hvordan jeg kunne tjene ekstremt mange penge ved at få nye mennesker ind i kæden og hvor meget jeg ville tjene på alle ledene.

 

Mentoren havde kun været med i få måneder, men havde allerede købt en sportsvogn og et hus i spanien, så det var en fantastisk mulighed... Bullshit!

 

Alt drejede sig omkring at skaffe nye folk ind, ellers ville jeg aldrig kunne få mine penge hjem!

 

Min klassekammerat tog desværre sig eget liv, 3-4 måneder efter, så ham kan jeg desværre ikke rigtigt bruge som bevismateriale, men hiver da gerne 2-3 andre klassekammerater frem, som var ude for den samme oplevelse.

 

Er det samme slags netværk, du søger ledere til?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-11-2006 09:48:24
Forfatter: Brian Nielsen
Hvis bevise det betyder:
at jeg har skjulte videooptagelser, 200 kilo papir, som dokumentation og 30 personer, som vil vidne på at de er blevet snydt?

Så nej, det har jeg ikke...



Godt så.
Dato: 10-11-2006 09:48:24
Forfatter: Brian Nielsen

Er det samme slags netværk, du søger ledere til?


Hvorfor? Er du da int. i at starte op? ;)
Som skrevet i en anden tråd, oplyser jeg ikke om konceptet igennem et forum.


Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)