Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et tilbud på SEO arbejde.

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 12. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

 

Intressant tråd! Med tanke på att ni är inne på den svenska marknaden, tycker jag att det är intressant. Jag känner väl till Mediaanalys  i Sverige, det är en stor konkurrent till oss, jag jobbar åt en av Sveriges största mediabyrer www.mazemedia.se idag.

Jag kan säga kort att jag har tagit över många missnöjda kunder från Mediaanalys just på grund av att man lovat dom topplaceringar på google, det är inte lätt för en kund att veta hur allt är uppbygt. Sen kan jag påpeka att dom förlänger avtalet automatiskt utan att du vet dom det, om du inte har sagt till innnan datumet gått ut. Sen har du plötsligt ett 1 år till du måste betala för även om du inte är nöjd. Har du nöjda kunder , behöver du väll ingen bindningstid, eller är det bara vi som satsar på det?

Jag är lite nyfiken på hur ni jobbar i Danmark med Seo, när jag läser många av era inlägg med att man ska betala iförväg? Har ni inte ett alternativ att man bara ska betala när man syns på förstasidan? Vi jobbar mest med sökpostionering i dagsläget, då betalar du ett dagspris på ett ord endast när du syns på förstasidan.

Hur gick det för dig egentligen? Blev du nöjd med Mediaanalys?

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Micki

Jeg har bemærket at du bliver ved med at tage gamle tråde og svare på dem, selvom det tydelig ikke er relevant længere, når indlægget fx er tæt på 1 år gammelt.

Det er sikkert fin reklame for dig selv og dit firma, men prøv istedet at svare på de aktuelle spørgsmål, ellers bliver folk herinde virkelig træt af dig i længden (Amino brugere bryder sig generelt ikke om spam).

 

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)