Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Privat virksomhed med EAN - hvordan faktureres de?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Skal fakturere en virksomheden som vi gør så tit. Men denne kunde har efterspurgt at blive faktureret på deres EAN nummer. Dette har vi gjort før - men der har det været offentlige institutioner.

Hvordan fakturerer man via EAN til en privat virksomhed?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan gjorde du til det offentlige?

du gør det på samme måde!

hvis i har benyttet jer af en virksomhed som ændre jeres standarfaktura til en elektronisk faktura. så brug da dem igen. ellers så ved jeg at hvis du googler ean betaling hvordan at der kommer masser af forslag til en fremgangsmåde. 

håber det var det du efterlyste :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg fakturerede til en offentlig institution gennem EAN brugte jeg Virks formular. Men den duer ikke i længden (for besværlig) og så tænker jeg at det vel kun er til offentlige virksomheder?

Men ja - mener også vi brugte et firm på et tidspunkt. Det må jeg lige undersøge.!

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. Har fundet f.eks. Fakturaservice.dk .. Men der skal jeg igen taste det ind i en onlineformular.

Kan huske at jeg for omkring et år siden fakturerede en skole, hvor jeg fandt et firma hvor jeg bare sendte dem en PDF version af vores faktura - og så klarede de resten!.. Men kan dælme ikke finde nogen der gør det.

Nogen der kender nogen som yder denne service?

Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan truelink.dk bruges?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sende en pdf af fakturaen til et læs-ind bureau. De sørger derefter for at din faktura bliver sendt videre til virksomheden.

Pr. 1/7 sidste år (vist nok) koster denne service dog penge. Jeg bruger selv ISS Document (det tidligere JWN Data). Du kan gå ind på www.fakturaklip.dk og se hvordan.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dem jeg brugte ! (JWN data!) :)

Super - tusind tak for hjælpen! :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)