Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er motion og sund kost en del af din virksomheds vækst-strategi?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kære Amino'er

Mit spørgsmål/debatoplæg er meget simpelt: 

Vidste du at du med god kost og regelmæssig træning, kan opnå større succes som iværksætter?

 

  • Ja, jeg spiser jeg sundt og træner regelmæssigt. (54,5%)
  • Jeg træner regelmæssigt, men spiser egentlig bare hvad jeg lige har lyst til. (9,1%)
  • Jeg spiser sundt, men træner meget sjældent (aldrig). (9,1%)
  • Jeg vil gerne være mere aktiv og sund, men har brug for vejledning. (0%)
  • Jeg bliver da luftet sammen med hunden og spiser lidt frugt, men ellers ikke. (18,2%)
  • Nej, men jeg har det fint nok med at have en middelmådig forretning og ende mit liv 10-20 år før tid. (9,1%)
  • Totalt antal stemmer: 11

Det er bevist utallige gange at en sund og aktiv livsstil reducerer mængden af Cortisol i kroppen. For høje mængder af  stress hormonet Cortisol kan være meget skadeligt for din krop og bør derfor forebygges.
Derudover styrker, en sund livsstil, dit immunforsvar og giver dig mere energi og overskud i hverdagen. 
Det er mig en stor gåde hvorfor der stadig er mennesker som ikke dyrker motion og som ikke tænker over deres kost - Så hvis du er en af dem, vil jeg meget gerne høre din forklaring.

Derudover vil jeg egentlig bare gerne høre hvad I andre gør for at passe jeres helbred (og dermed styrke jeres forretning), i hverdagen? 

På forhånd tak!

Lasse Kjær.

 

 

 

 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stemt på den øverste, selvom jeg synes der mangler en mellemting mellem den og den lige nedenunder - for jeg træner regelmæssigt og tænker (nogle gange) over hvad jeg spiser - dog ryger der også pizza, cola o. lign. ned en gang imellem Smile

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Frederik.

Jeg har et tilføjet en ekstra svarmulighed, hvis der nu skulle komme andre, som er i samme situation som dig Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da så lidt Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Nu er livet jo ikke sort/hvidt, og derfor er det svært at sætte kryds i en af dine bokse.

Det er lidt som at skulle vælge om jeg elsker Lars Lykke lidt eller meget Surprise

Jeg tror mange har et naturligt forhold til både motion og kost, og lever efter "alt med måde".

Det betyder at har man lyst til noget usundt, en slapper på sofaen med en burger og cola, ja så er der absolut også plads til det - uden at ens forretning bliver "middelmådig"

Hvis livet blot gik ud på at blive ældst, ja så kunne det hurtigt gå hen og blive satans kedeligt.

Mvh

Jesper

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tak for dit svar. 

Det kan godt være jeg har stillet det lidt for groft op. Men når jeg skriver regelmæssigt træning og sund kost, så betyder det jo ikke, at der ikke er plads til pizzaaftener, sodavand en gang i ugen, slik og inaktivitet på sofaen. 
Men det kan da godt være jeg skulle have formuleret mig lidt mere præcist. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg løber en hygge løbetur hver morgen på 10 km nogle gange aften det synes jeg alle skulle gøre

det er altid en god ide også lige købe et fitness kort , heri vintertiden kan man det være svært at løbe hurtigt nok og det er jo farligt at motioner udenfor når det er glat.

Spiser  sundt og grønt og intet  alkohol  , det  synes jeg alle mennesker skulle gøre  dette ,Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)