Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summa features

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

Her kommer lige endnu et spørgsmål vedr summa.

Selvom man skulle tro at der var svaret på alt vedr summa med alle de tråde der er på forummet.

Jeg er lige ved at starte mit firma og sidder og kigger på hvilket regnskabsprogram jeg skal bruge, og har efterhånden fået kigget en del tråde igennem herinde og læst meget godt og skidt om de forskellige programmer.

Og sidder nu og kigger på Summa's feature liste under varer, og som jeg læser det skal jeg mindst benytte professionel for at kunne oprette varer. Men hvis jeg kun køber standard versionen skal jeg så sidde at taste varerne hver gang jeg skal lave en faktura???

Som jeg læser det i feature oversigten kan man heller ikke oprette faktura, tilbud mv. i standard versionen, er det korrekt??

Og for at kunne lave faktura som PDF filer skal jeg tilkøbe et program og så ender man i 2000-2200 ex moms hvis man skal have pro versionen, hvilket er mere end hvad jeg håbede på at skulle bruge til regnskabsprogram.

Men hvilke programmer skal jeg så overveje, vil gerne bruge lidt penge på et regnskabsprogram men helst ikke alt for meget.

Håber der er nogen der har nogle gode input for jeg aner ikke lige nu hvad jeg skal vælge og jeg skal snart til at bogføre.

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

Men hvilke programmer skal jeg så overveje, vil gerne bruge lidt penge på et regnskabsprogram men helst ikke alt for meget.

Håber der er nogen der har nogle gode input for jeg aner ikke lige nu hvad jeg skal vælge og jeg skal snart til at bogføre.



Lad være med at skyde for lavt. Du er igang med at starte en virksomhed og du har en ide om at den kan udvikle sig. Så vælg noget der er klar til at kunne klare nogen tid frem. Summa er godt bud synes jeg.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ikke købe noget særligt program for at lave pdf-ere. Dels kan man få dem gratis og dels er der i den nye version af SummaSummarum en rigtig god automatisk pdf-faktura-til-e-mail-funktion.

Hvis du skal have varekartotek men uden lagerstyring, skal du bruge SummaSummarum Pro til kr. 1780,00 ex. moms. Standardversionen har ikke fakturamodul. Men køb det ikke, før du har prøvet: Prøveudgaven er gratis og rækker til knap 100 bilag.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:
Men hvilke programmer skal jeg så overveje, vil gerne bruge lidt penge på et regnskabsprogram men helst ikke alt for meget.

Hvis du har læst mange af trådende omkring valg af regnskabsprogram, kunne det være, at du selv har et bud.

Når det gælder regnskabsprogrammer i prislejet under 2.000 (pr. år), så er valget ofte mellem et enkeltbruger program til egen pc eller et online regnskabsprogram.

SALDI er så vidt vi ved, det eneste system på det danske marked, hvor det er muligt at køre det via internettet som et online regnskabsprogram eller på egen Linux-pc - det sidste endda gratis, hvis du selv kan installere det.

Med SALDI er du parat, når succesen rammer dig.

Al funktionalitet er umiddelbar tilgængelig uanset udgave - og ved en overskridelse på online-udgaven i antallet af samtidige brugere eller antal årlige posteringer, får man blot en påmindelse og efterfølgende en faktura, mens hele virksomheden kan arbejde videre uden afbrydelser.

Så start i det små med 50,- pr. måned inklusiv hotline plus faktureringsgebyr, hvor du selv bestemmer om du vil faktureres månedligt, kvartalsvis, halvårligt eller helårligt.

Vi har tilbud på et års abonnemet samt aftenkursus på Regnskabsskolen den 17. marts eller 17.  maj til i alt 1.150,-.

Når du lige er ved at starte op kunne en dedikeret pc fra IT-pakken.dk med alt til erhvervsbrug inkl. SALDI være rigtig godt. Pris fra 5.995,-

Har du spørgsmål, så ring 46 90 22 08.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Kig evt også på e-moms.dk, der er der ikke nogen ekstra gebyrer for udsendelse af fakturaer eller anvendelse af lager. Til en fast lav pris får du adgang til det hele.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)