Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra tyskland ?.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
For satan da :p .. SKAL man have en webshop og et CVR-nr allerede, for at bestille ??.. for jeg kan først få et CVR efter den 21. december, hvor jeg bliver 18... og så er det jo for sent, til den kampange der ? :s
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-10-2006 12:21:36 Forfatter: Fraende Media For satan da :p .. SKAL man have en webshop og et CVR-nr allerede, for at bestille ??.. for jeg kan først få et CVR efter den 21. december, hvor jeg bliver 18... og så er det jo for sent, til den kampange der ? :s

Bare ærgeligt

Ifølge denne tekst på samme site, skal du ahve et firma for at kunne få en indløsningsaftale:

Regler og betingelser

Når du søger om en indløsningsaftale, modtager du sammen med aftalen de regler og betingelser, som gælder for aftalen. Her uddyber vi dog nogle krav, som du skal opfylde forud for modtagelse af aftalen:



  • Din virksomhed og forretning skal være registreret i Danmark 


  • Din virksomhed og forretning skal have kontoforbindelse i et dansk pengeinstitut 


  • Din virksomhed og forretning skal kunne dokumentere tegningsregler 


  • Hverken virksomhed, forretning, ejerkreds eller ledelse må være registreret i RKI Kreditinformation A/S


Hvis du søger om en indløsningsaftale med PBS International, forbeholder vi os ret til at indhente soliditetsoplysninger hos dit pengeinstitut og kreditoplysninger hos for eksempel RKI. Desuden forbeholder vi os ret til at kræve, at du stiller en vis sikkerhed.



"

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Ej, det var da træls :p ..
Det havde da ellers lige været et par tusinde man kunne spare, hehe..

Er der nogen der ved, om der tit er denne form for kampanger ??.. For hvis det er, så er mit projekt ikke noget der haster, og så vil jeg da bare vente de 3-4 måneder, hvis de er der så tit ? :/ ...

Fra Højslev
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)