Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Baggrunds-MUSIK - lovligt ????? eller?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener faktisk præcis hvad jeg skriver - det skal være nemt at slukke for musikken.

Faktum er, at mange websider med musik starter musikken i det øjeblik man klikker ind på dem. Indenfor bryllupsfotografer er dette meget brugt - og med god grund. Markedsundersøgelser indikerer, at det virker.

På mange af disse sider skal man desværre lede med lys og lygte, inden man finder en eller ande lille uanseelig grå gnidret knap, som slukker for larmenSmile

Når det så er sagt, er jeg enig i, at man ikke bør have lyden sin side kørende, med mindre brugeren aktivt har gjort noget for at starte den.

Mvh. Carsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fotograf Carsten Olsen:

På mange af disse sider skal man desværre lede med lys og lygte, inden man finder en eller ande lille uanseelig grå gnidret knap, som slukker for larmenSmile

Det er heldigvis så smart indrettet at der altid findes en tastekombination til at slå lyden fra, og hvis man ikke lige kan huske genvejen (på min mac er det CMD + W) kan man jo altid klikke på den universelle knap oppe til højre Smile

Det sælger bare ikke så meget Cool

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

// Jesper Skov

 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)