Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lovligt kønsskifte?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det egentligt lovligt at skifte køn på Amino for at læse med i tøsekategorien? Jeg mener godt at man kan drage paraleller til sagen om den tidligere mandlige golfspiller Mianne Bagger der fik det australske golfforbund til at ændre vedtægter og siden også det europæiske og det amerikanske golfforbund, så transseksuelle kunne spille med på lige fod med andre kvinder. Geeked

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ingen mænd, som interesserer sig for tøse fnider fnader ;D Og skal du forstå det, så skal den store tegnedreng frem, så du kan købe ordbogen "Lær at forstå hvad en kvinde mener", som er på intet mindre end 29,7 milliarder sider...
Så skift du bare køn, og hop ind i kategorien, og oplev en ny verden ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er ingen mænd, som interesserer sig for tøse fnider fnader ;D Og skal du forstå det, så skal den store tegnedreng frem, så du kan købe ordbogen "Lær at forstå hvad en kvinde mener", som er på intet mindre end 29,7 milliarder sider...
Så skift du bare køn, og hop ind i kategorien, og oplev en ny verden ;D

 

Jeg vil så lige advare om køb af denne bog. Vedkommende der rekommenderer den har glemt at inkludere den disclaimer der siger: FOREVER INCONCLUSIVE! -Volume 2 ser heller ikke ud til at gøre videre fremskridt på det område, den har dog sektionen der hedder "Mener hun seriøst at manden skal gå ud med skrald og vaske op mindst én gang om ugen?" Og jeg kan hermed afsløre at JA, det gør hun hvis hun gerne vil arbejde positivt på forholdet. Hvis hun gerne vil brøle af dig, og mangler en undskyldning for bogstaveligt talt at pande dig en, så lad for guds skyld være med at gøre nogen af delene! 

Inconclusive-problemet opstår så med alt der ligger imellem og udover disse 2 eksempler...

Hvis du selv har opdaget manglen på disclaimer, så skal du nok klare dig i kvindeverdenen på enten den ene eller anden måde...  ;-) 

Hyg!

~*Louise

 

creatastica

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hr. Thorborg har i sit indlæg om oprettelsen netop skrevet, at man bare kan skifte køb i sin profil, så kan man følge med.

Det sidste indlæg er iøvrigt indlagt af Anders Christensen.

Hilsen

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm - jeg synes det er noget pjat med sådan en katagori... men jeg har altid syntes at diverse erhvervsforeninger for kvinder også er noget mærkeligt noget. Det kan da godt være at der er lidt forskel på kvindelige og mandlige iværksættere - men vi kan alle bruge hinandens erfaringer til noget. Personligt har jeg lært at tænke mere business end følelser ind i mit arbejde - og det har helt sikkert givet mig en masse godt.

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det er ingen mænd, som interesserer sig for tøse fnider fnader ;D Og skal du forstå det, så skal den store tegnedreng frem, så du kan købe ordbogen "Lær at forstå hvad en kvinde mener", som er på intet mindre end 29,7 milliarder sider...
Så skift du bare køn, og hop ind i kategorien, og oplev en ny verden ;D

Det er da utroligt at det kræver SÅ mange sider, for en mand at forstå kvinder. Så har jeg da godt nok overvurderet jer. Wink

I øvrigt er der ikke meget tøsefniderfnader i et rent kvindenetværk. Vi tager det skam ganske alvorligt...

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simona - Uniquebook:

Det er da utroligt at det kræver SÅ mange sider, for en mand at forstå kvinder. Så har jeg da godt nok overvurderet jer. Wink

I øvrigt er der ikke meget tøsefniderfnader i et rent kvindenetværk. Vi tager det skam ganske alvorligt...

Alle mænd ved, at ordet JA fra en kvinde kan betyde uendeligt mange ting, alt efter situation osv... Så derfor er sådan en bog MEGET tyk ;D

Og så var mit indlæg måske heller ik super alvorligt ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

...Jeg har faktisk en ebook der handler om at forstå mænd....

Skrevet af en mand....

Jeg har endda betalt for den! 

*LOL*

Hyg!

~*Louise

creatastica

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

En mand kommer gående på en strand. Han ser en flaske - tager proppen af denne, og ud kommer der en ånd, der som tak for at  være blevet befriet vil opfylde mandens højeste ønske.

Manden tænker lidt og siger så: "Jeg har familie på Grønland, og kunne godt tænke mig en motorvejsbro derop da jeg lider af flyskræk og derfor aldrig får besøgt dem". Ånden svarer: "At det ønske måske var sådan lige i overkanten".

Manden ønsker så, at ånden kan forklare ham, hvordan en kvindes psyke er skruet sammen, hvorpå ånden svarer: "Den der motorvejsbro, hvornår skal den være færdig ?".

Embarrassed

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)