Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.bokseudstyr.dk startsæt til 599,-

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er.

Sidder du for meget ved Pc'en?

Skal du i gang med verdens bedste motionsform, og leder efter et BILLIGT tilbud på bokseudstyr i god kvalitet, så se tilbudet på et startsæt som består af:

  • Handsker (sandsækhandsker)
  • Boksehjelm
  • Håndbind
  • Tandbeskytter
  • Sjippetov (superkvalitet)

Startsættet sælges for KUN 599,-

Se mere på www.bokseudstyr.dk

Mvh.

Bokseudstyr.dk

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mærket Green Hill, hvad er det for noget? Nogle af de bedste kampsportshjelme der bliver produceret er Top Ten, dem sælger du jo også selv:) Jeg undrer mig bare over at prisen på en Green Hill-hjelm er højere end på en Top Ten?

sorry for OT

med venlig hilsen Jonas Jacobsen

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

jonasjaco:
Jeg undrer mig bare over at prisen på en Green Hill-hjelm er højere end på en Top Ten

Jeg tror du har set forkert. Vi har Green Hill hjelme fra kr. 199 - 695 mens Top Ten koster fra kr. 595 - 895.

Top Ten er ganske rigtigt et anerkendt mærke, og nogle af deres produkter er godkendt af AIBA. Det betyder at disse produkter må bruges i officielle stævner.

Green Hill er også et anerkendt firma med produkter af høj kvalitet, og også med forskellige produkter godkendt af AIBA.

Du kan læse mere om produkter og firmaer her: http://www.boksehandsker.dk/boksehandsker_modeller.htm

PS: Vi sælger kun kvalitetsprodukter, men pris og kvalitet hænger selvfølgelig sammen. Jo højere pris, jo længere holdbarked.

Mvh.

www.Bokseudstyr.dk

 

Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, undrede mig bare. Har været til en del internationale stævner (Kickboxing), bl.a. EM i Spanien og Portugal og har aldrig stødt på mærket før, alt internationalt er næsten Top Ten eller Kwon. 

Men tak for svaret, og god vind fremover.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bokseudstyr.dk,

Du får lige en relevant problemstilling fra en mulig kommende kunde. Jeg står og skal bruge et komplet sæt til Krav Maga, minus tandbeskytter. Det drejer sig om: hjelm, handsker, skridt, ben og armskinner.  Det kunne jeg sagtens finde på at købe på nettet, men jeg har intet begreb om hvordan størrelserne passer på mig. Kan du hjælpe?

Det kunne være fedt med en lille applikation, hvor man indtastede mål på kropsdele, og så fandt den de produkter der passede :-)...

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Casper:
Det kunne være fedt med en lille applikation, hvor man indtastede mål på kropsdele, og så fandt den de produkter der passede :-)...

Ja, det kunne være praktisk, men ...

... langt de fleste produkter til kampsport bliver produceret i lande hvor "harmonisering" står under "volapyk" i ordbogen.

Det betyder at f.eks. størrelsen "Large" kan være hvad som helst, lige fra alt for lille til Amin Jensen størrelse Wink

De produkter du finder på www.Bokseudstyr.dk er alle fra store anerkendte producenter, hvor størrelserne rent faktisk er korrekte.

Ud fra billedet i din profil er du sikkert "L" eller "XL" (?) men prøv at se på hvilken størrelse du bruger i shirts og jeans, og bestil ud fra dét. Passer størrelsen alligevel ikke kan man jo bytte/returnere i 14 dage.

Lyder spændende med Krav Maga (det officielle kampsystem ved det israelske militær). Det er ikke så udbredt i Danmark endnu, men det kommer nok.

Ha' en fortsat god aften.

Mvh.

Bokseudstyr.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen udfra dit råd så lyder det super. Der kommer der nok en bestilling i morgen, og passer størrelserne ikke så håber jeg du kan bytte det :-). Det er noget jeg har i forbindelse med en uddannelse indenfor forsvaret, og syntes selv det er super spændende. Radikalt anderledes i forhold til andet kampsport/nærforsvar. Her tænker jeg på æresbegreber og tilgangen til det.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Du skal være velkommen, og passer tingene ikke bliver de selvfølgelig byttet Yes

Held og lykke med uddannelsen, og ja, det stilles store "Krav til Maga'er" Wink

Mvh.

Bokseudstyr.dk

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

jeg træner krav maga i min kostbare fritid, og der ingen webshops der rigtig henvender sig til os krav maga fighter, hvorfor laver du ikke om på det.? :P Mmashop og fit4fight giver jeg ikke så meget for. 

mvh Carsten 

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Jeg har solgt shoppen for et stykke tid siden.

Du kan finde den nye ejers kontaktdata på bokseudstyr.dk

Ha' en fortsat god aften.

Mvh. Kurt

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)