Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe regning, import fra Kina

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

cmodt:

Med den regning er hele fortjenesten næsten spist op. Er der nogen der kender til disse gebyrer, eller kan henvise mig til et andet firma til at håndtere min forsendelse.

 

Du kunne jo prøvet at forhøre dig hos nogle af de danske firmaer med Kontor i kina hvad de vet. skal have for at få dit gods hjem.

Personligt har jeg gode erfaringer med primecargo alternativt kunne være DSV.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tog kontakt til Modul Transport. De klarer sagen.

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, cmodt:

Du skal passe meget på,  for der findes transportfirmaer i København, som sammen med samarbejdspartnere i Kina snyder folk. Jeg har lige selv oplevet det. Deres prisen er ekstrem høj.

Prisen er alt for høj, hvis du skal betale import helt fra en kinesisk havn til din dør via et dansk firma. Det kan spares mange penge, hvis du kun betaler fra en dansk havn til din dør.

Jeg tror ikke, at prisen vil stige pga. kinesisk nytår. Jeg har selv importeret varer hertil. Spørgsmål er, om  du har en god leverendør, som gider hjælpe dig med at finde et godt transportfirma eller ej.

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK 

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger dette firma til alle mine transporter : N.A. Nissen Spedition. De er rigtige flinke og til at tale med.

Min kontakt hedder Thomas (32523258

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,  Du er velkommen til at kontakte mig, så skal jeg give dig bedst mulig rådgivning i forbindelse med dine spørgsmål.   Ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Kontakt mig og jeg skal hjælpe dig ud af dette med rådgivning angående dine fremtidige transporter ??

Takker og på genhør

 

Mvh

Klaus / Damco

 

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt mig på:

plt@bendixtransport.dk

Jeg laver alt indenfor spedition, sø, fly & land transport, imp/eks med kunden i centrum. Samt kurér og lagerhotel i mindre størelser hvis det skulle blive nødvendigt.

Vi er en mindre virsomhed som henvender sig til helt små enkeltmands- små og mellemstore virksomheder. Jeg sidder i sø -  import/eksport afd. men da vi er et lille hus har jeg fly og land transport lige ved siden af mig. Vi holder til i Hvidovre og du er velkommen til at kontakte mig til en snak om dit behov og ønske. Uforpligtende tilbud gives.

Håber at høre fra dig - Med venlig hilsen Peter Thomsen.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)