Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restparti fra butik - hvor kan jeg sælge det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vil blot lige høre, om der skulle være nogle af jer, som har nogle gode ideer / erfaringer.'

Jeg står og har et restparti af primært dametøj i gode kendte kvalitetsmærker. Det er fra en lukket butik og omhandler i omegnen af ca. 500 artikler. Den samlede pris som jeg havde forestillet mig for hele partiet var i størrelsesorden 50.000.

Og nu til spørgsmålet. Hvor får jeg nemmest solgt det - bortset fra her på Amino Wink.

Har I nogle gode forslag? Jeg har tænkt på DBA.dk eller QXL. Men har I andre gode forslag. Det drejer sig om mange forskellige artikler - altså få stykker og størrelser af hver.

Jeg vil jo gerne gøre det så nemt og hurtigt som muligt, og ikke til at tage 200 billeder af tøjet og sende rundt til alle mulige som "måske" er interessert....

Venter spændt på alternativer

Mvh

Birger

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at smide den op på listen igen - i håb om at nogle nye øjne ser den Wink

Fra Gentofte
Tilmeldt 29. Oct 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du butikken og sælger du også butiks inventar?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Butikken er beliggende i Århus området.

Ang. butiksinventar er der 4-6 giner i halv og hel størrelse, flere hundrede bøjler, nogle udstilingsborde i forskellige størrelser og materialer (Primært med stålben og glasplade), 2-3 solide tøjstativer på hjul, og så er det meste af mit inventar til ophængning på væg. Det er i et meget fleksibelt system, hvor du kan bygge det op nøjagtig som du ønsker. Stål og med mdf hylder.

Hvis du har flere spørgsmål eller på anden måde ønsker en dialog, er du velkommen enten med en privat besked eller på min mail  info@bmchristensne.dk

Mvh Birger

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Har du overvejet Trendsales her på nettet?

Jeg har ikke selv prøvet det og har ingen erfaring med det. Men måske et kig værd. 

Jeg kommer også til at tænke på Lauritz.com - tager de ikke også varepartier? - Eller det bliver måske for omstændigt, hvis hver enkelt del skal fotograferes og sættes på auktion?

Go´weekend Rie

 

Fra København
Tilmeldt 9. Jun 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil også forslå Trendsales.dk, der er over 400.000 tilmeldt brugere, så mun ikke du kan finde en eller flere købere til dine vare der? Wink

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for jeres gode indslag. 

Men såvidt jeg kan se af f.eks. Trendsales, kræves der næsten at hver artikel skal fotograferes, og nøje beskrives. Som jeg ser, er der ikke rigtig nogen der sælger størrerer partier - eller har jeg overset noget? - Og det var jo netop det forholdsvis store arbejde med at beskrive 500 forskellige artikler jeg gerne ville undgå. Men gerne sælge det i "pakker"  af 10-25 stykker.

Andre forslag?

Birger

Tilmeldt 5. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du evt. var intresseret, kunne du jo lægge nogle billeder herind, skrive mærkerne og de generalle størrelser.

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er muligvis også interesseret, kan du nævne et par af tøjmærkerne?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)