Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget har Alexa rank at sige

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
her siddet og undret mig lidt over denne "Alexa" er hun så hot så folk lytte til hende eller ej ?
spøg til side, hvor meget har alexa rank at sige, så vidt jeg har sorstået skal den være så lav som muligt ikke ?

hvad sætter Alexa ranken ? nogen skriver at det er folk med alexa tool bare, kan det passe ?
det kan vel ikke være den eneste måde de fast sætte den ? eller ?

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

godt spørgsmål, jeg vil også gerne vide lidt mere om alexa ranken

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Værdien af alexa rank viser ikke præcist tal , med det kan give lidt link back vis du har en ekstrem meget høj alexa rank , inden på alexa.com , med et links derfra .

 

Især har webmaster alexa bar på computeren , med der skal rigtige mange webmaster ind på ens hjemmeside før det giver en værdi , med links back , der findes lettere måder at få højt , links back , end denne alexa.com , er at skabe værdien med intern links struktur og skaffe links fra relevante hjemmesider

  • Den skal være så lav som muligt.
  • jeg synes  ikke er det man skal gå mest op i , der er andre ting der betyder mere
  • Du skal have alexa tool bar på computeren ,Før den registrerer du har været inden på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ok dvs at alt "tacking" som alexa laver er af Webmaster ;) (eller af folk der har alexa tool baren installeret)

ok ok jeg er med ville bare være helt sikker på dens betydning.
og som jeg forstår dig så er den det sidste man skal tænke på i forbindelse med sit SEO arbejde.

Som altid mange tak for god FeedBack Mikael !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)