Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ændring af webhotel påvirke antal besøgende?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop skiftet webhotel, kan dette påvirke mit besøgstal på siden?

Bare af ren nysgerrighed:-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan det godt. Det kan påvirke dit besøgstal negativt, hvis din nye host er så langsom, at de besøgende er væk igen, før siden er loadet færdigt. (Og også hos Google kan det skade, da de nu også har tænkt sig at skele lidt til hastigheden af din side).

Eller det kan påvirke antallet af besøgende fra Google, hvis din nye host ikke befinder sig på samme geografiske placering som den gamle. (altså DK vs. udland). Placering af server spiller en mindre rolle i rangeringen af sider hos Google.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg har tidligere været hos One.Com og er nu skiftet til iwebhotel.dk, som jeg indtil videre er yderst tilfreds med. Tror du at det betyder noget?

Men har aldrig overvejet at det kunne spille en rolle i forbindelse med mine besøgstal. Ved og tror ikke at det har en påvirkning på besøgstallet.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra One til iwebhotel.dk? Min mavefornemmelse siger mig, at det ikke gør den store forskel. Begge er vel lavprishosts placeret i DK. Det skulle være, hvis den ene var en smule hurtigere end den anden.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dit gamle webhotel var fandens ustabilt og konstant nede vil det ganske givet påvirke dit besøgstal i positiv retning hvis du er endt et mere stabilt sted.

Men bortset fra det bør det ikke have den store betydning.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille tillægsspørgsmål, hvis jeg må blande mig Embarrassed

Kan indlæsningen af et site, som i sig selv er hurtigt, blive  trukket ned af et langsomt indlæst banner fra et affiliate netværk ?

Jeg kunne forestille mig, at dette  kunne give problemer.

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarerne

Hvor meget kan man reelt læse ud af de statestikker som webhotelsudbyderen stiller til rådighed?

Måler de på samme måde?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivork:

Tak for svarerne

Hvor meget kan man reelt læse ud af de statestikker som webhotelsudbyderen stiller til rådighed?

Måler de på samme måde?

Indlæsningshastighed kan du ikke læse udfra din udbyders logfiler, der skal du have noget client-side der tjekker det, f.eks. google analytics som jeg er sikker på at Frank også vil anbefale dig at kigge mere på.

Faktisk er google analytics nok cirka det bedste bud på noget brugbar statistik nu om dage

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

John J:

Jeg har et lille tillægsspørgsmål, hvis jeg må blande mig Embarrassed

Kan indlæsningen af et site, som i sig selv er hurtigt, blive  trukket ned af et langsomt indlæst banner fra et affiliate netværk ?

Jeg kunne forestille mig, at dette  kunne give problemer.

Hej John,

Jo, det kan man sagtens forestille sig. Google påpeger netop i sit lille værktøj i webmaster tools, at jeg på min hjemmeside skal overveje at gøre noget ved nogle eksterne scripts såsom Google Analytics for at forbedre min hastighed.

Så der bliver næsten helt sikkert ikke skelnet mellem "eget" indhold og 3. parts indhold på dit site.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

OK

Tak for svar.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)