Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smart sommerhusudlejer med 67.000 medlemmer i Facebookgruppe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

EDIT: Sorry dobbelt post, amino timeout fejl.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nærmest for smart for vidst du invitere 1 ven og  og den næst finder 2 venner for reglen er du skal finde venner  ,ja så går det stærkt , med om venne markedsføring på denne måde er for smart ved jeg ikke ?

se her hvad der står på siden

Derudover vil der onsdag den 3. februar, blandt medlemmer som inviterer sine venner til gruppen, blive trukket lod om en uges ferie i huset for 22 personer.

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja dem er der efterhånden en del af - bare det ikke tager overhånd, der er rigelig information på facebook i forvejen.

Men selvfølgelig hvis det var mit sommerhus ville jeg da sidde og klappe i mine små hænder. Måske jeg skulle lave et tilbud med 1 uges gratis demo af cms ?

Det er som om at CMS og facebook grupper bare ikke spiller helt ligeså godt Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Nærmest for smart for vidst du invitere 1 ven og  og den næst finder 2 venner for reglen er du skal finde venner  ,ja så går det stærkt , med om venne markedsføring på denne måde er for smart ved jeg ikke ?

se her hvad der står på siden

Derudover vil der onsdag den 3. februar, blandt medlemmer som inviterer sine venner til gruppen, blive trukket lod om en uges ferie i huset for 22 personer.

 

 

 

Kan de overhovedet se hvilke medlemmer der har inviteret venner til gruppen?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj,

Det tvivler jeg stærkt på de kan, det er vist lidt ala tillidsbanko fra De Sorte Spejdere :-)... Opskriften på sådan en gruppe er rimelig enkel, en konkurrence med en alment attraktiv gave af en rimelig værdi med et kriterie om at sende anmodninger ud til alle venner.

Jeg har modtaget cirka en anmodning til overstående gruppe pr. 100 venner jeg har på min facebook profil

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)