Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et tilbud til alle aminoer ( KUN IDAG og imorgen [:D] ) HDMI Kabler 2 meter spar 10%

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Et tilbud til alle aminoer ( KUN IDAG og imorgen ) HDMI Kabler 2 meter spar 10% på hele indbetalingen inkl. forsendelse.

Kvaliteten på signalet er lige så godt som på alle andre HDMI kabler! Der er MANGE penge at spare!

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=41012&PN=1

Auktionen slutter 1/2/2010 22:01

Modtag din vare dagen efter vi har modtaget din betaling ! Hold dig ikke tilbage Cool

Husk at svare på din vindermail eller via vores hjemmeside og skriv:

AminoRabat10%

http://www.qxl.dk/pris/hi-fi-tv-video/tvfladskrme/tilbehr/billige-hdmi-kabler-20m-kun-3995kr-/v/an595276036/

www.change-technology.dk

Mvh Casper B. Buchberg

Change Your Life - Change-Technology

Casper Birch Buchberg - Webudvikler

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 18:13

Jeg ændre rabatten ! fra 10% til 15%

Husk at svare på din vindermail eller via vores hjemmeside og skriv:

AminoRabat15%

http://www.qxl.dk/pris/hi-fi-tv-video/tvfladskrme/tilbehr/billige-hdmi-kabler-20m-kun-3995kr-/v/an595276036/

www.change-technology.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:19

Hej Casper og andre der læser med

Det er da sikkert et godt tilbud og sikkert et fint kabel til almen brug.

Men at sige at det er samme kvalitet som alle andre HDMI kabler, den er vist lige lovlig langt ude. Der er da en klar kvalitets forskel i diverse HDMI kabler, ikke mindst pga. redukation af udefrakommende forstyrrelser osv. Selvom du skriver at det er i signalet, vil jeg stadig mene det er misvisende for den almene forbruger.

Så den skal du måske lige tilrette til at det er samme kvalitet som andre standard/discount HDMI kabler - så passer det vist bedre :)

Ellers held og lykke med at få dem afsat. En fordel kunne måske være hvis du linkede til kabel af samme kvalitetstype i en given butik, således at der kan sammenlignes pris og se hvad der reelt spares.

Mvh. Lars

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 18:31

Hej Lars

Det kan godt være det er mig der har misforstået selve "HDMI kablet", men i følge min leverendør skulle signalet kunne yde fuld HD da signalet er digtalt og ikke anologt , skulle det ikke have nogen betydning når kablet ikke er længere end 5 meter.

I hvertfald har jeg også selv prøvet 2 forskellige slags kabler et Fona kabel 699.- som min herlige Mor var blevet prakket på :) Jeg personligt kan ikke se forskel på et kabel til 40.- eller til 700.- jeg syntes bare det er ærgeligt når folk giver for meget for tingene !

Mvh Casper B. Buchberg

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:41

Hej Casper

Det er helt sikkert at i mange tilfælde er det fuldstændig det samme kabel der koster fx hhv 40 kr og hhv 300 kr. (som specielt større varehuse er slemme til at sælge dyrt, dvs. elgigant, computer city mfl.)

Men for high-end entusiaster er der altså stor forskel på et billigt discount kabel og et kabel af høj kvalitet med de korrekte features. Der er iøvrigt også forskel på om kablet understøtter fx HDMI rev 1.2, 1.3, 1.4 m.v., hvor nyeste revisioner tilbyder mange flere muligheder og bedre kvalitet indenfor båndbredde, farvedybde og funktioner.

Den bedste sammenligning jeg kan komme med er internet/netkabler (ethernet) eller højtaler kabler - der er forskellig på kvalitet og båndbredde der kan køres igennem kablet. (selvom højtaler kabler er analog). Hertil kommer så også blokering af udefra kommende støj m.v.

Men jo selvf. hvis alt det andet udstyr man har hedder "prosonic/medion" og er købt i aldi/bilka, så er forskellen muligvis ikke til at spore, og kan måske ej heller udnyttes hvis de produkter man har ikke understøtter de mange features.

Til dem der keder sig eller vil vide mere, så kan i læse om HDMI på wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI

Så fik du lige "bumpet" din tråd, så er der nok flere der ser dit tilbud, så det er nok ikke så skidt endda :P

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 19:45

Sidste chance :)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:35

Der findes HDMI-kabler til flere tusind kroner, og da en del forskel på kablerne kvalitetsmæssigt.

Du kan få et kabel til 15 meter til 11.678,00 kr hos Av-connection.dk.

Link

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)