Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din Stamcafe ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Jeg går pt. og roder med opstart af en lille café, og er ved at kigge på forretningsplan/koncept.

I den forbindelse kunne jg bruge lidt input.

Ganske enkelt kunne jeg tænke mig, at høre hvad der tiltaler dig ved den/de caféer du går på?

Størrelsen? Placeringen? Stemningen? Udvalget? hvadsomhelt?

Jeg vil gerne uddybe min idé, men synes jeg har brug for nogle input, uden at det bliver kommentare til mine egne tanker i første runde?

Håber du vil fortælle om dine gode caféoplevelser.

 

Mvh

Musashi

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke den store cafegænger, men for mig er disse faktorer helt afgørende: betjening (at man ikke skal sidde og vente på at blive lagt mærke til, at man heller ikke skal vente når man er færdig, og at man rent faktisk får hvad man bestilte), kvalitet (af maden, naturligvis), at prisen passer nogenlunde til kvaliteten, at stedet ikke er overbefolket, og at publikummet ikke i høj grad består af små gymnasiedrenge og -piger.

Men det er jo smag og behag :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan skrive en hel roman om emnet, da jeg går en del på Café og har et par stamsteder samt steder jeg nægter at sætte mine fødder i. 

Men det kommer virkelig an på, hvor du har planer om at åbne. København er et andet bæst end forstæderne er, og en opskrift på succes i forstæderne er det modsatte i København. 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder ret spændende med din ide.

Nu er jeg selv en kaffenørd der mest af alt går op i at få oplevelser ud af kaffen. Jeg har selv tænkt tanken om at starte en cafe op, men lader det blive ved tanken, så det glæder mig at se dig med mod på det :)

Mit bedste råd er at skille sig ud fra mængden. Gør du det godt, vil der altid være kunder. Jeg vil vægte hygge og kvaliteten af kaffen, altså en god latte, god espresso, en god.... og du ved hvor jeg vil hen.

Overvej også hvilket kundesegment du vil henvende dig til. Børnefamilier har som regel andre referencer end ham som bare vil have en kop kaffe til avisen.

 

dbh Anders

 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at besøge vores showroom i Fredericia hvor du kan se møbler til cafe så kan du måske få nogle ideer.

Vores fokus er netop at sælge møbler og inventar til cafe/restaurant segmentet!

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Stemning, støjniveau (nogle steder larmer kaffemaskinen sindssygt), kaffen, betjeningen - en god indikation er om man kan ændre i eks.vis brunch.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)