Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Designer Lamper

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ib.

Mange tak for din besked, lige pt har jeg en masse ting og se til.

Men det betyder ikke at jeg ikke ville gå videre med lamperne, men er det iorden med dig -

at jeg kontakter dig når jeg har fået lagt dem ind på computeren osv?

 

Med venlig hilsen

Mathias Hansen

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

 

Mange tak for din besked, mange gode ting som du kom frem med der :)

Jeg har en masse ting om ørne for tiden, så jeg ville lige vente lidt med at starte det op - til jeg mener jeg er 110 procent klar.

Hvis det er iorden med dig, ville jeg kontakte dig hvis jeg løber ind i nogle spørgsmål i gemmem forløbet.

Har i en hjemmeside man kan kigge lidt på?

 

Med venlig hilsen

 

Mathias Hansen

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

 

Tak for din besked og diverse infomationer, Ja jeg har haft ce godkendelse i tankerne - men da jeg ikke er nået så langt i forløbet ind til videre har jeg valgt lige at vente lidt, da jeg har en masse ting om ørnen for tiden - og ville vente til jeg 110procent klar.

Ja, man må nok hellere holde det for sig selv ind til det er på plads.

Okey, det lyder da vildt spændene med din lamper - har du en hjemmeside evt. man kan kigge på?

 

Hav en god aften

 

Med venlig hilsen

Mathias Hansen

 

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik

Tak for din besked.

Da jeg har en masse andre ting lige pt, har jeg langt det lidt på hylden - men skal snart igang igen.

Også ville jeg kontakte dig, har du en Email?

 

Hav en god aften

 

Med venlig hilsen

Mathias Hansen

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

 

Mange tak for din besked, da jeg pt har en masse ting om ørnen ville jeg lige vente lidt, med at gå igang med det - da jeg gerne ville være 110procent klar :)

 

Jeg ville helt sikkert løbe ind i nogle spørgsmål, så det ville være rigtig fedt hvis du gad sende mig din Email.

 

Hav en god aften

 

Med venlig hilsen

Mathias Hansen

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Tak for din besked, ja det går åbenbart strækt herinde :)

Hav en god aften

 

Med venlig hilsen

Mathias Hansen

Tilmeldt 17. Nov 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

vi har en hjemmeside, men det er ikke "latest and greatest" der er vist her. Som Ib også nævnte i sit svar til dig, så skal man være lidt varsom med at lægge sine designs ud til offentlig beskuelse. Vi oplever, at der max går tre måneder fra vi launcher et nyt design i Europa til vi næste gang møder det hos 2-5-10 producenter på Hongkongs belysningsmesse. Første gang bliver man vred, nu har jeg vænnet mig til det, og prøver blot at lære af det, nogle gange har de faktisk forbedret konstruktionen eller fundet på andre småforbedringer.

Vores hjemmeside er www.qualitysystem.dk, og du kan også se lidt flere af vores designs der bliver solgt direkte til danske konsumenter på en partners site www.lamps4all.com.

Jeg har sendt dig min e-mail på din bruger herinde, du er velkommen til at sende også et "rough", altså en indscannet tegning, det er bestemt de færreste af vores designere der laver færdige Autocad tegninger til at starte med. Mange kommer med en papmodel der står på en cola-flaske.

Den slags skal ikke stoppe dig. Nogle af de bedste ideer er lavet på bagsiden af en kuvert, eller ex. JYSKs første marketingplan var vist på en serviet.

Hilsner

Christian

Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

 

Tak for din besked.

Jeg har pt en masse ting at se til, men ville sende dig en mail når jeg er klar - håber dette er ok?

 

Hav en god aften

 

Med venlig hilsen

Mathias Hansen

Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Fra  ElearningKonsulent.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er spændende med dine lamper. Det er under alle omstændigheder en god ide at sætte en hjemmeside er blog op, så du kan fremvise dine varer.

Og så kunne det være en god ide at oprette en partner, eller affiliate program så dine lamper kan markedsføres af andre også.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)