Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter DNA i Århus d. 21. april - skal vi have en Amino-stand på messen?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Fedt at du også kommer og hjælper til! Det skal nok blive en super dag.

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Så er standen booket, og jeg glæder mig til at høre de VILDESTE idéer Wink Det er mere en festival end en traditionel messe, så kreative indfald og ude-af-boxen tanker er mere end velkomne.

Kender vi nogen, der kan spille musik (live eller dj). Skal vi have en oldschool fiskedam? Eller et loungemøblement af kaffesække?

Budskabet må være noget i retning af "få tusindvis af iværksætterkolleger - ganske gratis" - for det er jo dét, som Amino handler om...

Jeg tager masser af vores berømte Amino-krus med, så vi har noget at stikke i hænderne på forbi-passerende.

Kan vi finder flere friske mennesker, der vil tage en hel eller en halv dag på standen? Det ville være idéelt, hvis vi hele tiden har 3-4 mand på standen. Og der skal jo helst også være mulighed for den enklete for at komme rundt og kigge lidt på alle de mange ting, der sker.

De bedste hilsner

LotteA

 

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Så er standen booket, og jeg glæder mig til at høre de VILDESTE idéer Wink Det er mere en festival end en traditionel messe, så kreative indfald og ude-af-boxen tanker er mere end velkomne.

Kender vi nogen, der kan spille musik (live eller dj). Skal vi have en oldschool fiskedam? Eller et loungemøblement af kaffesække?

Budskabet må være noget i retning af "få tusindvis af iværksætterkolleger - ganske gratis" - for det er jo dét, som Amino handler om...

Jeg tager masser af vores berømte Amino-krus med, så vi har noget at stikke i hænderne på forbi-passerende.

Kan vi finder flere friske mennesker, der vil tage en hel eller en halv dag på standen? Det ville være idéelt, hvis vi hele tiden har 3-4 mand på standen. Og der skal jo helst også være mulighed for den enklete for at komme rundt og kigge lidt på alle de mange ting, der sker.

De bedste hilsner

LotteA

 

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En DJ og en super fed lounge samt en pc til at sign folk op, så bliver det da en fed stand!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)