Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktgrupper ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen.

Sidder og bygger shop om :) og det er sgu ved at udvikle sig til et større projekt.

Jeg har genlæst Thomas Rosenstands bog, hvor han taler om søgeordskanibalisering.

Problemet opstår så nu. Lad os sige jeg har 10 støvsuger modeller.

Så hedder hovedgruppen selvfølgeligt støvsugere og den bliver lavet efter alle seo foreskrifter. ( ud fra en given analyse af søgeord og den viden jeg har nu :) )

Så kommer mit problem.

Jeg bruger magento, og man kan så se alle støvsugere i denne kategori. Bør jeg liste hver enkelt støvsuger op som:

Støvsuger model XYZ således linket til denne bliver www.lala.dk/støvsugere/støvsuger-modelXYZ

Eller som

Model XYZ således linket til denne bliver www.lala.dk/støvsugeere/modelXYZ

Håber det giver mening, men jeg blev inspireret af kaffemaskine eksemplet, og har lidet lyst til at lave det hele om når jeg nu en gang har strukturen nede :)

Håber på et par gode svar / forslag.

God arbejdslyst.

Michael V. Hansen

 

 

 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da klart vælge den URL hvor du har flertals beskrivelsen i kategorien og ental i produktet:

stovsugere/stovsugerXYZ

Samme strategi har jeg valgt Cool

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Zeder.

Nu var spørgsmålet ikke så meget om jeg skulle have både det ene og andet ord i ental eller flertal.

Spørgsmålet gik mere på om hvorvidt det skulle være i hvert enkelt produkt, eller om en overkategori var nok.

Altså, kan google forstå at model XYZ er en støvsuger - hvis den ligger under støvsuger kategorien.

Men jeg kan se på din side at det ser nogenlunde fint ud.. Kan goså godt forstå den struktur.. Tror måske jeg vil lave lidt samme trick.

Tusind tak for dit svar.

Michael.

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)