Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal det koste at få lavet god seo på mit site

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jubii mit nye site er i luften og nu er tiden kommet til optimering af google placeringer. Jeg har prøvet at undersøge hvad det skal koste for gode placeringer inden for relevante emner som kost, helse, slankekur, motion osv... Men jeg syntes det er meget svært at gennemskue priserne på dette område.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at vurdere prisen for seo med fornuftige resultater til følge, jeg behøver ikke ligge top 5 eller 10, men blot være synlig på landkortet. www.fotoslank.dk

På forhånd tak

Xeno

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

xenodk:

Er der nogen der kan hjælpe mig med at vurdere prisen for seo med fornuftige resultater til følge, jeg behøver ikke ligge top 5 eller 10, men blot være synlig på landkortet. www.fotoslank.dk

Hej Xeno,

Tillykke med at have fået dit nye site i luften. Det er en god fornemmelse, når man kan lancere noget, man har arbejdet på.

Hvis jeg må komme med en småkynisk betragtning ang. ovenstående, så er du ikke synlig på landkortet, hvis du ikke er på side 1. Der er ikke ret mange folk, som klikker videre over på side 2 eller længere ned i søgeresultaterne. Så du skal arbejde på at finde nogle søgeudtryk, hvor du har en god chance for at komme på side 1. Hellere side 1 på en lidt mindre brugt søgning end side 5 på en rigtig populær søgning.

Held og lykke med det.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Send en PB og snak med Frank. Han ved hvad det handler om

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hægter mig på toget; Send Frank en mail, han har bare styr på det der ;)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Hansen:

.. relevante emner som kost, helse, slankekur, motion osv...



Jeg har i flere år optimeret flere kunders sider på de søgeord du nævner og jeg gør det stadig. Der er RIGTIG meget konkurrence på de søgeord (og andre søgeord, der er interessante i din branche).

Med den ene kunde tog det godt og vel et halvt år før jeg fik kunden op på side 1. Nu ligger kunden på toppen med alle sine søgeord, men der er meget pres fra konkurrenterne, hvorfor der stadig spyttes en masse penge efter SEO, for at beholde de gode pladser.

Så det korte svar til dit spørgsmål er: Det er ikke billigt!

Så Frank har helt ret i, at du kan gå efter mindre brugte udtryk, medmindre du har et stort budget og tålmodighed til at vente på topplaceringer.

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)