Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Truende konkurs - Hovedet ud af busken - HJÆLP MIG VENLIGST

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 06:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt for at du allerede er startet oprydningen med dette indlæg.

Min kone og jeg er i en lignende situation og detr bedste vi gjorde for os sel var at fortælle vores nærmeste om situationen og dernæst tage kontakt til alle kreditorerne. Gør det klart hvad du vil. Vil du sælge ud eller vil du for alt i verden køre videre med din virksomhed.

Alle har i disse tider forståelse og du vil vil møde stor villighed til at løse din situation.

Skal lige nævnes at du er i vanvittig priviligeret situation idet du ikke skylder penge til banken. de fleste banker er ikke så løsningsorienteret som en leverandør.

Bare kom igang du har ALT og vinde :-)

Carsten

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

EarlyWarning er et offentligt finansieret tilbud til virksomheder i krise. De har konsulenter i hele landet. Og det er gratis. Prøv at kontakte dem: http://www.startvaekst.dk/earlywarning.dk

Du er også velkommen til at ringe til mig og komme ind til en kop kaffe og hjælp til at åbne rudekuverter.

Dbh
Anette Sand
http://anettesand.dk

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Mikkelsen, Nr1:

Det er alt for dyrt at tage kontakt til en advokat. Og han vil helt sikkert se mulighederne i at blive beskikket som advokat af skifteretten ved en konkurs.

Vi hjælper dig gerne. Med venlig hilsen

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

Tlf. 2084 8737

Jeg vile personligt holde mig langt væk fra folk der markedsfører sig på den måde. Prisfaktoren kan man altid diskutere men det er usmageligt at beskylde advokater for at konkurs og skifteretten skulle være en option i denne situation.

Når det så er sagt er det jo rigtigt hvad der bliver sagt for der skal ske noget inden du bliver erklæret konkurs og situationen er i mine øjne (beløbsmæssigt) ikke så slem at man kaster håndklædet i ringet. Man bør prøve at finde en ordning med kreditorerne og der kunne Bertil være et godt bud på en løsning.  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom P. Jensen:

Et par råd fra en gammel der har prøvet lidt! Først og fremmest, du skal mande dig op og sige til dig selv, at det ikke er din skyld, krisen rammer os alle. Din økonomi, jeg forstår ikke umiddelbart at det er så slemt? Men som du skriver det, har du opgivet at føre din forretning videre? Hvis du har det, så er det rigtigt, tilbage med varerne, leverandørerne bliver jo nødt til at acceptere, alternativet er værre går jeg udfra. Jeg er selv leverandør og som leverandør, vi ved vi løber en risiko, så der er ikke noget at være flov over!! Sådan er forretning og kan man ikke acceptere det uden at bære nag til kunder det går galt for, så skal man ikke være leverandør! Nu ved jeg ikke hvilken forretning du har, men hvis din lyst er at drive den videre, syntes jeg måske at det var umagen værd at tænke positivt, få vendt stenene for at få øget omsætningen og hvis du går til dine kreditorer med den vilje, er jeg sikker på at du kan få en god ordning, f.eks afdrag over en periode. Som leverandør vil man 1000 gange hellere fortsætte en forretning med en der viser viljestyrke og optimisme end fortsætte med en der har opgivet, måske enda på et for spinkelt grundlag. På med vanten og prøv at få viljen tilbage!  

Man skal bare huske på, at man ikke kan lave en akkord, afskrive en stor gældspost, hvis man har lavet en masse aftaler med kreditorer.

mvh Geeked

 

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

En andet alternativ er www.hp-finance.dk/

Tvivler også på, at man kan låne penge, hvis regnskaber skal fremlægges.

mvh Geeked

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Til skattekonsulenterne vil jeg bare sige tak for de pæne ord, kritikken taler jo for sig selv, og siger mere om dem der kritiserer! 

jeg har blot øst af min store erfaring med  gældsramte personer, firmaer og hvordan jeg oplever advokaternes indsats. Men er der andre der har mere positive oplevelser hører jeg da gerne derom.

Jeg arbejder personligt ud fra et ønske om at hjælpe mine klienter bedst muligt og at skabe merværdi for dem. Her under at få dem hele ud af , en for klienten uoverskuelig sittuation. Dvs. jeg tager det menneskelige aspekt med ind over og prøver efter bedste evne også at guide klienten således at han/hun kommer ud af processen som et hel menneske.

Jeg skal undlade at kommentere de udsagn som jeg ofte har hørt fra advokater.

men jeg har ofte krummet tæer i den forbindelse.

bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1 Økonomikontoret

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak. Anders. Det eneste der egentlig lå i det var at man skal passe på med hvordan man formulerer sig for du kan da nok have ret i nogle tilfælde. Det kan også siges sådan at man ikke kan vurdere advokater som en helhed.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)