Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klimavenlig medievirksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg har en stor passion for marketing og har derfor en drøm om at lave en virksomhed inden for dette.. Problemet er jo at skulle finde sin niche og ikke bare være en medievirksomhed som mange andre!

Jeg tænkte derfor på at lave en virksomhed som sælger klimavenlig markedsføring.. Nogen af produkterne vil være højtryksspuling, snetryk, sandtryk, tryk på græs med kalk, opsætning af mos på gågader og vægge, og andre sjove ting! Fx vil jeg lave usb sticks hvor den er lavet ud af kork ra fx en vinflaske og så med reklame på disse..

De fleste medier vil være beregnet til outdoor!

 

Tror i det er noget som vil kunne fungere?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenn

Jeg synes din ide er rigtig god, jeg er i tvivl om der er et marked for det. Men jeg er vild med ideen og jeg vil sige at vi nok godt kunne finde på at lave reklame på den måde.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige at der findes en virksomhed i England som gør noget af det samme og de har ufattelig mange kunder.. Ved godt at England ikke er det helt samme når det kommer til medier som i Danmark, men tror godt at den kan kopieres..

Desuden har jeg fundet en klimavenlig gel, som er selvlysende om aften, hel vildt fedt at se om aften hvis man har skrevet noget med det! Rigtig godt blikfang hvis man fx går ned af Strøget og der så er noget selvlysende på fliserne :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også sige at jo mere jeg tænker over ideen, jo mere tror jeg på den. Og virker den i England, så burde den også kunne i Danmark på den ene eller anden måde.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt klart også noget jeg skal i gang med... Har alle de informationer jeg skal bruge, så det er bare at sige "Go go" og så kører bussen :)

Men det er helt klart noget som jeg tror vil falde i manges smag.. Ikke nok med at virksomheden reklamere på en klimavenlig måde, på den anden side får de også en reklame som man ikke ser så tit og derfor et større blikfang...

 

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)