Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit link er blevet godkendt! Hvor er det bare .... lang tid siden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er jeg glad Smile

Mit link er blevet godkendt på weblinker.dk. Jeg burde måske studse over at det er 14 måneder siden jeg sendte det ind ... Crying - men nej, hvad kan man forvente?

De flittige folk hos weblinker har også i deres iver efter at haste mit link igennem overset, at webside og firma har skiftet navn samt at en række af produkterne ikke længere forhandles. Men pyt, hvor der handles der spildes. Nogen gange går det jo lidt stærkt.

Jeg vil da opfordre andre Amino'er til at oprette link også - gerne til produkter, som i forventer at sælge om et par år - så vil det passe perfekt med jeres markedsføring i fremtiden.

Ironi kan forekomme i dette indlæg.

-Ole

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... ja der er åbentbart link kataloger der prøver at konkurrere med DMOZ Stick out tongue

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er godt nok at tid at vente.Surprise

Lige nu har jeg ventet 2 mdr. på at mit link bliver godkent hos et andet linkkatalog.

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

..Well, til en gratis service at være, så syntes jeg ikke man kan brokke sig over evt. ventetid. :p

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel demib , har skrevet denne artikel omkring link kataloger , værdien af link kataloger er faldende i Danmark , kan jeg også se nu .  http://www.demib.dk/danske-link-kataloger-1145.html

Det vigtigste i søgeord optimerings processen er ikke link kataloger med f.eks. Disse ting

  • med du blogger på din egen hjemmeside
  • hjemmeside dagligt  bliver opdatere
  • skrive gode tekster på siden
  • Få relevante link partner kan være fra artikler aviser , forummer , hjemmesider , der skriver om dig ,

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)