Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spøgelser

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:
Faktisk leder jeg efter et øde, faldefærdig sted og meget gerne et gammelt slot eller ligene,

ligene - makabert!Big Smile

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hulahoppigen:
Technocowboy
Har faktisk tidliger undersøgt med hensyn til Kronborg og det koster. Jeg er nød til at have stativ med, da jeg vil tage billederne i naturligt lys for at få en vis stemning på billederne. Men hvad er kasematterne for noget?

Kasematterne er et underjordisk kælder-/gangsystem under Kronborg. Det er der Holger Danske befinder sig - og der er så vidt jeg husker nogle fangehuller osv. (jeg har ikke været der siden jeg gik i skole - og det er ved at være en rum tid siden Smile)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Hulahoppigen:
Faktisk leder jeg efter et øde, faldefærdig sted og meget gerne et gammelt slot eller ligene,

ligene - makabert!Big Smile

Ja - så var retsmedicinsk institut måske et bedre valg Wink

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh
Ja, Henrik, jeg staver som en brækket arm. Kan godt se ironien i det. Bliver sikker bedere til det i mit næste liv. ;-)

Technocowboy
Så tror jeg også jeg har været der engang, (Kasematterne). Men det er også rigtige mange år siden og så vidt jeg husker, var den kælder ikke særlig stor.
Ja, jeg kunne selvfølgelig spørge retsmedecins institut, ha, ha. Men tror slet ikke jeg ville ture være der, når det kom til stykket og hvide fliser, har jeg på mit badeværelse. ;-)

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 01:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi, hi, ja så kunne jeg da spare modellen, kan jeg se. Tak for tippet. Skype-Giggle

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Abandon.dk er en side med billeder af forladte bygninger over hele landet måske der kunne være noget inspiration der....

http://www.abandon.dk/

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender godt abandon.dk og har også kigget der flere gange, når jeg leder efter nye locations. Men jeg har lidt indtryk af, at det ikke altid er "up to day", de informationer jeg kan finde der, eller at man næsten skal bryde ind nogen steder. Ellers syntes jeg det er en fin tjeneste. :-)
Jeg bruger også "Google eath" nogen gange som inspiration.

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)