Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste headset til at lave videoguides?(maks 500kr)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter det bedste headset til at lave knivskarpe videoguides med. Det er derfor selvsagt, at mikrofonen er det vigtigste. Det ville dog selvfølgelig være optimalt, hvis jeg for under 500kr kunne få et headset med både god lyd og mikrofon.

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 04:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Til 500kr får du ikke andet end et middelmådigt headset ... generelt er det sådan at hvis du vil have en _god_ mikrofon så skal du købe det ... ikke en dims der kan en masse andre ting også, men en dedikeret mikrofon.

Min "gode" mikrofon er i den billige ende ... den har jeg givet 1500kr, den kræver noget der hedder Phantom Power og en enhed der kan producerer det koster typisk 500kr oveni, den her mikrofon kræver et stativ og et popfilter, og så er vi oppe på 500kr mere.

Min anbefaling til dig lyder på at finde 2-3000kr mere og tage ned i Aage (http://www.aage.dk) og forklare dem dit problem og dit budget, så kan de give dig superb vejledning :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Min anbefaling til dig lyder på at finde 2-3000kr mere og tage ned i Aage (http://www.aage.dk) og forklare dem dit problem og dit budget, så kan de give dig superb vejledning :)

Jeg har ikke i sinde at bruge 3000kr på en mikrofon. Mindre må også kunne gøre det.

Men tak for dit svar.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

 

Du skal ikke se efter prisen, men du skal gå efter det headset du kan have på i mere end en time ad gangen.  Hvad nytte det at have et headset du ikke kan arbejde med, hvis det nu bare var 200 kr. der adskilte det brugbare fra det ubrugbare.

 

Gå ned i de forskellige butikker prøve forskellige headset og find det som passer dig bedst, om det så koster 400.00 eller 800.00 er ikke så vigtig, da du skal arbejde med det i mange timer om dagen.  Hvis du vil vente nogle dage efterfølgende for modtagelse, kan du gå hjem og finde den bedste pris på nettet.

 

Mvh
Juul

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det er min overbevisning at du godt kan købe et headset til under kr. 500,- som samtidig er professionelt og kvalitet.

Flere af disse headsets bruges på virksomheder der udelukkende kommunikerer via softphones. PC headsets har gennem det seneste årstid gennemgået en enorm udvikling og det fortsætter i 2010.

Kig på det: http://thomsentelecom.dk/plantronicspcheadsets/ (du skal lige et stykke ned på siden)

Held og lykke

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus Hvis du er på udkig efter et godt headset med god lyd også. Så vil jeg helt klart kigge på et lidt dyre produkt. Vi skal ikke langt op for bare 800 kroner kan du få et kanon headset med god lyd og microfon. Hvis du ønsker mere rådgivning og en længere forklaring på forskellige headsets så kontakt mig på morten@improved.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Plantronics USB headset. Jeg synes lyden er rigtig god til en fornuftig pris...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)