Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com er der sådan en portal i Europa?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Skanör, Sverige
Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej debatører.

Jeg har læst mig frem til at alibaba.com er noget man skal holde sig langt væk fra og at man ikke må importerer specielle varer fra kina, så jeg tænkte på om der evt  er nogen som kender nogle portaler i EU som har samme idegrundlag som alibaba.com?

Mvh

Bixen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret uklart indlæg

Alibaba.com virker for rigtig virksomheder, men der er selvfølgelig også banditter, som der også er i EU.

Brug Google til at finde en lignende side i EU eller spørg på specifikke produkter, så kan det være nogen kan hjælpe dig.

//

 

 

 

 

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba.com har virket fint for mig. Jeg har med stor succes skabt kontakt til producenter i Kina og Polen som alle har leveret mængde og kvalitet til tiden.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også kun gode erfaringer med Alibaba, men klart man skal vide hvad man leder efter og det er nok ikke smart at deale med tradere i almindelighed.

Har lige snakket med en trader, der lukkede ned da jeg bad om informationer som hun ikke kunne svare på, så ja der findes svindlere der også.

Jeg er træt af der ikke er dual sim telefoner generelt i DK og overvejer at importere disse, da jeg er sikker på der er et marked for det, problemet er at få adgang til softwaren og skrive den om til de skanidnaviske sprog.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Min erfaring er kun at handle med guldmedlemmer derinde.

 

Lagersalg > Dual-SIM mobiler som fungere i DK/EU køber jeg her: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.511

Garanti kan man selvfølgelig kigge langt efter - den er der sikkert - men hvem gider håndtere RMA sager med Kina.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Per B. Lauridsen:

 

Min erfaring er kun at handle med guldmedlemmer derinde.

 

Lagersalg > Dual-SIM mobiler som fungere i DK/EU køber jeg her: http://www.dealextreme.com/products.dx/category.511

Garanti kan man selvfølgelig kigge langt efter - den er der sikkert - men hvem gider håndtere RMA sager med Kina.

Perfekt, tak for link. Har du affliliate på det så jeg bestiller gennem et link du kan tjene på?

Og ja, RMA er ligemeget i Kina, jeg forhandler mig som regle frem til en aftale procentsats de leverer med u/b og så bytter jeg bare varerne, fortjenesten er så høj at jeg ikke bruger 2 sek på at vurdere det, bare kunderne er tilfredse.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Perfekt, tak for link. Har du affliliate på det så jeg bestiller gennem et link du kan tjene på?

Og ja, RMA er ligemeget i Kina, jeg forhandler mig som regle frem til en aftale procentsats de leverer med u/b og så bytter jeg bare varerne, fortjenesten er så høj at jeg ikke bruger 2 sek på at vurdere det, bare kunderne er tilfredse.

Det var så lidt. Jeg er kun almindelig kunde hos dem så desværre ingen % til mig..
Vær lidt opmærksom på leveringstid. Varene BLIVER leveret ALTID - men tiden variere
fra få dage til en måneds tid.

Jep, de kinesere er til at forhandle med og fortjenesten er lukrativ Cool

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)