Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode idéer søges...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dvs. det er gode idéer der handler om dykning. For at skaffe brugere til vores forum, skal der tænkes nye veje. Thorborg nævner noget om at skabe aktivitet. Sådan som jeg ser det, kan det være ganske svært at skabe illusionen om aktivitet.

Så hvis I måske har nogle andre idéer til hvordan man kan gøre det, så giv gerne jeres input. :)

check det ud...

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du hørt hans podcast om lige det emne, for han foreklarer det faktisk meget godt hvordan man skal gøre det! :-)

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah... synes eller at jeg havde hørt det hele... men det kan da være at der er nye info man kan opsnappe...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

blogge og atter blogge skriv nyheder dagligt sæt dig grundigt ind i dit emme , det er en kamp i starten at få succes med det lønner sig til sidsteSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med at der skal ske noget hele tiden på siden. Så bare kom i gang.

Jeg kan se at du henviser til DYK's hjemmeside med de nyheder du præsentere på hjemmesiden. Skriv dem selv, eller du har automatisk henvist deres opmærksomhed til at anden side.

En anden ting er at jeg syntes der er alt for meget tekst på forsiden. Man orker ikke at skulle læse sig mere ind i det. Eks. det nederste på siden, kan du godt skrive i en underside.

Nyhederne minder mest af alt om de der reklamespalter fra google. De kunne godt præsenters bedre i form af nogle kasser rundt om. Yderligere kunne en overskrift "Nyheder" være på sin plads.

Jeg vil anbefale dig at lave flere kategorier som man kan oprette sin tråd i. Der er skrevet flest emner i "Diverse", så den burde kunne deles meget mere op.

Lær af andre. Din konkurrent dykkerforum.dk har gennem mange år udviklet forummet til et rigtig godt forum (jeg er gammel bruger). Dette skyldtes webmaster og brugers interesse og krav til siden. Jeg ved der ofte er blevet diskuteret forslag til forbedringer på siden. Lær af disse og spar den tid.

I øvrigt syntes jeg også at dykkerforum.dk har et mere roligt og enkelt design på siden, hvilket tiltaler mig rigtig meget. Men det er jo en smagssag.

Og da dykkerforum.dk efter min mening er en rigtig god forum-side, er du nød til at finde på noget nyt, som de ikke har. Ellers bliver det meget svært at "flytte" brugerne over til dig.

Håber du kan bruge det.

/Per

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)