Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig forretningsmoral. Cimber Vs Norwegian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha! Dog dumt de bruger falsk navn!

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er imponerende at der er så meget konkurrence at det kan betale sig (selvom det næppe er de ledende medarbejder selv der har siddet og tumlet med det). Man skulle da tro at Cimber medarbejder havde andet at bruge deres tid i disse tider... 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

"selvom det næppe er de ledende medarbejder selv der har siddet og tumlet med det"

Som jeg lige har hørt det i de regionale nyheder, så er toppen (måske) også involveret.

 Det kan selvfølgelig være misbrug af en PC ?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Det er imponerende at der er så meget konkurrence at det kan betale sig (selvom det næppe er de ledende medarbejder selv der har siddet og tumlet med det). Man skulle da tro at Cimber medarbejder havde andet at bruge deres tid i disse tider... 

Jeg kan sige dig at der blev holdt godt øje med Norwegian i det gamle Sterling - selvom at Norwegian slet ikke var så stor en trussel dengang. De havde en fuldtidsansat medarbejder til kun at tjekke priser og justere deres egne priser derefter.

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende at der er så hård konkurrence mellem flyselskaberne her i Danmark. Det er godt at være forbruger i øjeblikket. Det er jo også lidt vildt at man fx  kan komme fra Aalborg til Kastrup og retur for 300 kr. hvor toget jo koster omkring 750 kr. :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

 

 

Det er sindsyg dårlig forretnings moral. 

Hvis det er sandt, så har jeg totalt mistet respekten overfor CImber Sterling.

 

DBH. 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Donbæk:

Hej med jer.

 

 

Det er sindsyg dårlig forretnings moral. 

Hvis det er sandt, så har jeg totalt mistet respekten overfor CImber Sterling.

 

DBH. 

 

Det kunne sagtens være sandt - omvendt er Norwegian jo en konkurrent til Cimber-Sterling, og kan også have interesse i at skade Cimber-Sterling...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du så have ret i. 

 

Jeg håber offentligheden finder ud af hvem der er sorte per i denne sag. 

 

DBH.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Cimber holder ikke 12 måneder.

Der har inden børsintroduktionen været ballade og sået tvivl om troværdigheden af selskabet og deres handle måder, og Cimber er en af de bedste eksempler på hvordan man ikke skal gøre og vil være en case på handelsskolerne fremover.

Cimber er gået fra at være et velrenommeret familieejet "lille" luftfartsselskab, til at blive en virksomhed der foretog en dårlig investering der tvang dem ud i en børsnotering.

Sidenhen er det blot gået ned af bakke med virksomhedens troværdighed, og den slags straffes hårdt at aktionærer.

Man vil derfor indenfor 6 måneder se indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling hvor at aktionærer vil udskifte ledelse og gøre Cimber klar til salg. Men med Norwegians indtog, så bliver det stort set umulig.

Er du investor i Cimber, så kom ud hurtigst muligt.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)