Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når 2 næsten ens varer udgår af programmet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger letmælk fra Arla... og jeg sælger letmælk fra Thise Mejeri samt Hirtshals Mejeri.

Nu vil jeg fremover kun forhandle letmælken fra Hirtshals Mejeri, så spørgsmålet er :

Skal jeg lave en 301 redirect fra de 2 gamle varenumre (Thise og Arla) eller skal man satse på en 302'er, hvis man nu skulle få lyst til Arla mælk igen?

Eller noget helt tredie?

Det skal siges at jeg ligger rigtigt godt på Google (på top 3) på netop Thise letmælk og Arla letmælk, hvis det har nogen betydning

PS. Ovenstående er et hypotetisk eksempel ;-)

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Godskesen:

Jeg sælger letmælk fra Arla... og jeg sælger letmælk fra Thise Mejeri samt Hirtshals Mejeri.

Nu vil jeg fremover kun forhandle letmælken fra Hirtshals Mejeri, så spørgsmålet er :

Skal jeg lave en 301 redirect fra de 2 gamle varenumre (Thise og Arla) eller skal man satse på en 302'er, hvis man nu skulle få lyst til Arla mælk igen?

Eller noget helt tredie?

Det skal siges at jeg ligger rigtigt godt på Google (på top 3) på netop Thise letmælk og Arla letmælk, hvis det har nogen betydning

PS. Ovenstående er et hypotetisk eksempel ;-)

 

301-vidrestillinger kan godt ophæves igen. Alternertivt kunne du lave en landingsside hvor du forklarer om Thise letmælk samt den lille forskel i forhold til arla - selvf. med et link dertil

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Afgjort en 301'er. Du kan lige så godt nyde godt af evt. linkværdi fra mælkerelaterede links, som du har fået til dine to gamle varenumre. En 302'er vil betyde, at det er spildt.

Og som Emil siger, så kan en 301 gøres om igen, hvis du måtte ombestemme dig. Men du kan lige så godt gå all-in på Hirtshals-mælken, når du alligevel har besluttet dig for kun at forhandle den nu.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

ja det ændrer ikke på konklusionen, at produktet skifter fra mælk til ladetryksmålere. Smile

Kom du bare igang med de 301'ere.

PS: Den lå også nr. 1 hos mig Smile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)